AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #1 Skrevet 1. mars 2020 Kjæresten/samboer min sin sæd lukter råttent, pikken hans lukter litt som sæden også uansett hvor godt han vasker den. Når vi har sex og han kommer inni meg så lukter jeg jævlig i flere dager uansett hvor godt jeg vasker meg, aldri opplevd det med noen andre. Jeg har prøvd å si ifra på en ordentlig og pen måte, men han ble svært fornærmet og laga så mye drama at jeg nå bare lever med det. Men det gjør jo at jeg ikke suger han lenger, og han skjønner ikke hvorfor og jeg vil ikke ha sex like mye pga jeg da går rundt å lukter råttent selv i flere dager. Hva kan dette komme av, og hva skal jeg gjøre? Vi er voksne begge to. Anonymkode: fc96c...2e3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Kan komme av røyking og kosthold vet jeg ihvertfall Anonymkode: ef9cf...b48 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røyker han? Anonymkode: ef9cf...b48 Huff ja Anonymkode: fc96c...2e3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Kan bli sånn av snus og røyk. Eksen min stank som pyton av hele utstyret, han snuset mye. Til og med i dusjen, under rennende vann, godt såpet inn i 5 min av undertegnede... Lukten satt uansett hva jeg gjorde for å motvirke, mens han elsket å gå ned på meg hele tiden og lurte på hvorfor ikke jeg ville suge mer. - Ingen sykdom.. kun snus... Anonymkode: 9bf49...94d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Der de sier over om røyk og snus har ikke noe å si... Eksen min røyka ca 30 om dagen og var alkis. Var sammen med han i 3 år, ikke en eneste gang luktet det vondt av han. Og sæden hans smakte det ikke noen ting av egenrlig, bare salt. En annen jeg holdt på med hverken røykte eller drakk. Han luktet helt forferdelig selv rett etter dusj og det luktet den lukten av meg også flere dager i ettertid etter sex. Jeg var ikke med han så lenge mye pga dette.. var skikkelig turnoff, og jeg tok det opp med han... men hjalp ikke. Fant aldri ut av hva det skyltes, tror bare at noen har en vond smak og lukt rett og slett, og produserer mer og raskere smegma under forhuden. Anonymkode: ba5ff...dc5
Bamseklemmer Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Unngå mye Kaffe, alkohol, tobakk, gir en bitter smak... Rødt kjøtt, meieri, sjokolade, asparges, brokkoli, løk og spinat gir salt, sterk og skarp smak... De fleste av disse utskiller et stoff som påvirker svettlukten, jo mindre lukt gir bedre smak... Drikk ananasjuice noen dager så smaker den som "honning" igjen! Det gir iallefall en søtere smak, og smak på deg selv for kvalitetssikring, dette gjelder både kvinner og menn🙄
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Hvorfor bruker dere ikke kondom ? Anonymkode: da654...d19 1
mlifjeld Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 Få han til å drikke ananasjuice som noen nevnte. kan hjelpe på kort sikt.. Men siden dette er noe som har vart over lengre tid er det sannsynlig at det skyldes en kronisk infeksjon. f.eks infeksjon i prostata. Han burde virkelig ta seg en tur til fastlegen for å få det sjekket. Det er ikke normalt. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #11 Skrevet 1. mars 2020 Dette burde han undersøke. Jeg har opplevd at sæd lukter så vondt en gang, og at det stinket råttent av meg når sæden hadde lagt i meg over natten. Det viste seg å være klamydia. Vi hadde ikke vært sammen så lenge, og jeg hadde testet meg før vi hadde ubeskyttet sex. Han påsto at han også hadde det, men enten løy han, eller så vet jeg ikke helt. Jeg fikk også svie og kløe 4-5 uker etter at vi begynte å ha ubeskyttet sex. (Jeg gikk selvfølgelig på prevensjon.) Han påsto også at det var så lenge siden han hadde hatt sex med noen andre at det ikke kunne være at det ikke slo ut på testen ennå da han testet seg. Uansett, det er ikke normalt at det skal lukte slik, så tur til legen. Om han blir aldri så fornærmet. Ikke sikkert at det er klamydia i deres tilfelle, men noe må det være. Anonymkode: c75e1...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå