Gå til innhold

Bør jeg droppe internship i Frankrike pga coronaviruset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gledet meg lenge men er ganske redd for å bli smittet av dette viruset og spesielt det å være syk i et fremmed land. Er mest redd for å smittes på flyplassen. Planen er å dra i juli så er fortsatt nesten 5 måneder igjen så mye kan skje men bør jo bestemme meg snart. 

Anonymkode: 0fd25...ddc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mye kan skje på fem måneder. Sannsynligvis er det overalt innen den tid. Jeg ville uten tvil dratt! Med mindre UD når den tid fraråder reiser dit, men av grunnene over tror jeg ikke det vil skje.

Anonymkode: 342ff...9fc

AnonymBruker
Skrevet

Nei tenker jeg, kan jo hende du ikke får samme mulighet igjen 

Anonymkode: 1372e...bf6

Skrevet

Det er jo like stor sjanse for å bli smittet her i Norge. Ville ikke tenkt to ganger engang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ikke. 

1. Norge og Frankrike har ganske lik utvikling i spredning. 

2. Når det gjelder helsevesen kan jeg love deg at helseforsikring i Frankrike langt overgår offentlig sykehus i Norge. 

3. Viruset er ikke farligere for deg enn en vanlig forkjølelse. Med mindre du er i risikogruppene. 

Anonymkode: 47c3a...bc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2020 den 12.26, ikkevoksen skrev:

Det er jo like stor sjanse for å bli smittet her i Norge. Ville ikke tenkt to ganger engang.

Ikke helt. Frankrike er nærmere Italia og resten av Europa og har per nå rundt 150 smittede. Kommer nok til å ta av mer der enn her. Men det er jo ironisk om jeg får det her likevel :P 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke helt. Frankrike er nærmere Italia og resten av Europa og har per nå rundt 150 smittede. Kommer nok til å ta av mer der enn her. Men det er jo ironisk om jeg får det her likevel :P 

150 smittede, men det bor en del flere folk der.

Nei, du skal selvsagt benytte deg av denne muligheten du har, uten tvil. Du kommer til å angre når dette roer seg ned og du har kastet bort en sjanse du nok ikke får mange ganger i livet!

Anonymkode: 4c573...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...