AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #101 Skrevet 8. mars 2020 On 3/7/2020 at 11:05 AM, AnonymBruker said: Om man er 35+ Så er nok ikke en på 40+ gammel, men for meg som er 31 så blir alternativet "gå for de som er 40-50 år" utelukket..sorry, men da lever jeg heller singel enn å måtte søke menn som er 15-20år eldre... Nå tror jeg maksalder hadde vært under 45, over det så burde det være noe veldig bra med han for at jeg skal gå så høyt opp. Anonymkode: afa25...e4d Jeg skrev tidligere i tråden om min erfaring med at menn på 35-40 år bare har likt meg for sex og fått skrekken når det gjelder forhold. Men en ting jeg ikke tror jeg skrev noe om, er at flere menn har ønsket forhold med meg (bare at jeg ikke har blitt forelsket dessverre, så pga meg det ikke ble forhold), samtlige av mennene har vært 27-30 år, altså yngre enn meg. Og de har vært dønn seriøse på at de vil ha meg som kjæreste. Det hjelper litt å tenke på for meg når jeg hører alle må ha yngre dame Anonymkode: e13aa...43e 4
Gjest vanSteike Skrevet 9. mars 2020 #102 Skrevet 9. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Om man er 35+ Så er nok ikke en på 40+ gammel, men for meg som er 31 så blir alternativet "gå for de som er 40-50 år" utelukket..sorry, men da lever jeg heller singel enn å måtte søke menn som er 15-20år eldre... Njaaa... husk nå på at selv om det ikke er matematisk korrekt, så er du likevel som 31-åring mye nærmere 40 enn 22. Og det kan sikkert virke rart, fordi du selv har vært 22 (for "ikke så lenge siden") men aldri har vært 40. Men når du blir 40 vil du se at en 32-åring er som en litt yngre versjon av deg, mens en 22-åring kunne vært en av ungene dine. Å rynke på nesa av noen fordi de er 10 år eldre enn deg når du selv er rundet 30? Jaja, tiden vil gjerne vise.
herzeleid Skrevet 9. mars 2020 #103 Skrevet 9. mars 2020 På 6.3.2020 den 16.13, AnonymBruker skrev: Joda har forstått og tatt det til etterfølge. Ingen dater og ikke sex på flere år for min del. Vil jo ikke kaste bort tiden til menn som såklart skal få servert en rykende fersk 20 årig jomfru etter at han selv har pult halve kongeriket.. Å stadig lese at man er verdiløs gjør at man tenker "ok - da tar jeg ikke sjansen" tenker ikke at jeg ER verdiløs som person men for menn så da må jeg bare begrense den delen. Anonymkode: afa25...e4d Jeg tro det beste du kan gjøre er å slutte å velte deg i selvmedlidenhet. Du er selvfølgelig ikke verdiløs for menn, men det virker nesten som du ønsker å tro det, og det tror jeg er veldig usunt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #104 Skrevet 9. mars 2020 3 minutter siden, herzeleid skrev: Jeg tro det beste du kan gjøre er å slutte å velte deg i selvmedlidenhet. Du er selvfølgelig ikke verdiløs for menn, men det virker nesten som du ønsker å tro det, og det tror jeg er veldig usunt. Det er faktisk kvinner som føler på at de er verdiløse for menn. Meg selv inkludert. Så jeg syns det blir feil å si at vi skal slutte å velte oss i selvmedlidenhet, for det er ikke nødvendigvis det vi gjør. Vi er lei oss fordi vi ikke er pene nok, snille nok, tynne nok, perfekte nok. Jeg selv har akseptert situasjonen og blir noen ganger veldig lei meg, ettersom jeg har kjempe lyst på kjæreste, men jeg vet at jeg er andrevalget og at jeg kommer til å bli såra i det lange løp, og da er det vanskelig å fokusere på det positive. Når man tenker slik om seg selv i mange år så er det vanskelig å plutselig tenke at noen der ute kanskje liker meg. Det er nesten umulig, jeg har så langt ikke fått det til selv om jeg prøver hver dag. Ofte bunner dette i traumer fra barndommen, samt tidligere dårlige relasjoner til menn generelt. Det går dypere enn at man "bare" føler at man er verdiløs for menn. Klart det er usunt å tenke slik. Men det hjelper ikke når man konstant får det man tenker bekreftet. Anonymkode: 69d03...f2a 4
Dalmatian Skrevet 9. mars 2020 #105 Skrevet 9. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk kvinner som føler på at de er verdiløse for menn. Meg selv inkludert. Så jeg syns det blir feil å si at vi skal slutte å velte oss i selvmedlidenhet, for det er ikke nødvendigvis det vi gjør. Vi er lei oss fordi vi ikke er pene nok, snille nok, tynne nok, perfekte nok. Jeg selv har akseptert situasjonen og blir noen ganger veldig lei meg, ettersom jeg har kjempe lyst på kjæreste, men jeg vet at jeg er andrevalget og at jeg kommer til å bli såra i det lange løp, og da er det vanskelig å fokusere på det positive. Når man tenker slik om seg selv i mange år så er det vanskelig å plutselig tenke at noen der ute kanskje liker meg. Det er nesten umulig, jeg har så langt ikke fått det til selv om jeg prøver hver dag. Ofte bunner dette i traumer fra barndommen, samt tidligere dårlige relasjoner til menn generelt. Det går dypere enn at man "bare" føler at man er verdiløs for menn. Klart det er usunt å tenke slik. Men det hjelper ikke når man konstant får det man tenker bekreftet. Anonymkode: 69d03...f2a Jeg har det helt likt som deg. Null selvfølelse lenger. Alle menn er over meg, inkludert kriminelle og invalide. Jeg liker alle typer menn nå, bortsett fra unge selvdiggere som tar seg selv høytidelig, men som alltid påstår at de ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #106 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, Dalmatian skrev: Jeg har det helt likt som deg. Null selvfølelse lenger. Alle menn er over meg, inkludert kriminelle og invalide. Jeg liker alle typer menn nå, bortsett fra unge selvdiggere som tar seg selv høytidelig, men som alltid påstår at de ikke gjør det. Jeg er personlig ikke kresen i det hele tatt. Jeg har ingen krav til utseende, høyde osv. Til personlighet ønsker jeg bare at mannen skal være snill og god, og lojal. Det er dessverre for mye, da er det lettere å kreve at han skal være f.eks 190 høy, ha stor pikk, hårete kasse og humor. De kravene er lettere å oppfylle enn lojalitet..... Men så vil jeg jo føle meg elska, og det er nok dessverre ingen mann som kan få til det når jeg selv mener jeg ikke fortjener kjærlighet. Anonymkode: 69d03...f2a 4
herzeleid Skrevet 9. mars 2020 #107 Skrevet 9. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk kvinner som føler på at de er verdiløse for menn. Meg selv inkludert. Så jeg syns det blir feil å si at vi skal slutte å velte oss i selvmedlidenhet, for det er ikke nødvendigvis det vi gjør. Vi er lei oss fordi vi ikke er pene nok, snille nok, tynne nok, perfekte nok. Jeg selv har akseptert situasjonen og blir noen ganger veldig lei meg, ettersom jeg har kjempe lyst på kjæreste, men jeg vet at jeg er andrevalget og at jeg kommer til å bli såra i det lange løp, og da er det vanskelig å fokusere på det positive. Når man tenker slik om seg selv i mange år så er det vanskelig å plutselig tenke at noen der ute kanskje liker meg. Det er nesten umulig, jeg har så langt ikke fått det til selv om jeg prøver hver dag. Ofte bunner dette i traumer fra barndommen, samt tidligere dårlige relasjoner til menn generelt. Det går dypere enn at man "bare" føler at man er verdiløs for menn. Klart det er usunt å tenke slik. Men det hjelper ikke når man konstant får det man tenker bekreftet. Anonymkode: 69d03...f2a Nå velger brukeren jeg siterte å tolke innlegg på en måte som i størst mulig grad forsterker selvmedlidenheten. Da må en faktisk jobbe med seg selv og hvordan en tolker og virker i verden rundt seg. Klart det sikkert er enklere sagt enn gjort, men om en nærmest har det som mantra at en er verdiløs for menn baserer man seg på å aldri lykkes. Verden er faktisk ikke så mørk, og da er det dumt å prøve å overbevise seg selv om at den er det. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #108 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, herzeleid skrev: Nå velger brukeren jeg siterte å tolke innlegg på en måte som i størst mulig grad forsterker selvmedlidenheten. Da må en faktisk jobbe med seg selv og hvordan en tolker og virker i verden rundt seg. Klart det sikkert er enklere sagt enn gjort, men om en nærmest har det som mantra at en er verdiløs for menn baserer man seg på å aldri lykkes. Verden er faktisk ikke så mørk, og da er det dumt å prøve å overbevise seg selv om at den er det. Ok. Jeg er ikke enig, men det er mitt problem og ikke ditt, så. Anonymkode: 69d03...f2a 1
Dalmatian Skrevet 9. mars 2020 #109 Skrevet 9. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er personlig ikke kresen i det hele tatt. Jeg har ingen krav til utseende, høyde osv. Til personlighet ønsker jeg bare at mannen skal være snill og god, og lojal. Det er dessverre for mye, da er det lettere å kreve at han skal være f.eks 190 høy, ha stor pikk, hårete kasse og humor. De kravene er lettere å oppfylle enn lojalitet..... Men så vil jeg jo føle meg elska, og det er nok dessverre ingen mann som kan få til det når jeg selv mener jeg ikke fortjener kjærlighet. Anonymkode: 69d03...f2a Samme. Jeg bryr meg ikke om utseendet siden jeg liker det meste. Nesten så jeg skammer meg. Beskyttende, romantisk, trofast og hjelpsom er de eneste kravene jeg har. Og at jeg ikke greier lang distanse forhold.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. mars 2020 #110 Skrevet 9. mars 2020 På 29.2.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev: Bruker ikke tinder og slikt men tidligere fant jo de fleste kvinner noen? Man møtte noen i nærområdet men slikt skjer jo ikke så ofte lenger. Jeg er kvinne og 28 og har ikke hatt kjæreste. Synes det er vondt og lurer på hvorfor det virker så lett for så mange andre. Anonymkode: c631d...6ba Svaret på det du spør om er nok nokså samansatt: - Mange menn velger idag singeltiværelsen fremfor fast forhold - De mest attraktive menn er nok forlengst opptatt . - Mange norske menn velger asiatiske kvinner på grunn av krav / holdningsendringer hos norske kvinner. - Kanskje har du ikkje det rette glimtet i øye, som kan virke facinerende på menn.
Krok1 Skrevet 9. mars 2020 #111 Skrevet 9. mars 2020 (endret) Har ikke hatt problem med å få meg kjæreste, jeg er der ute og møter ekte mennesker, som er flotte, vakre og gode, men ikke perfekte, og forventer heller ikke det av en partner. Jeg har heller aldri tenkt på hva jeg skal ha fra en partner, eller hva jeg kan gi til en partner, men hva som er fint oss imellom, med oss sammen. Endret 9. mars 2020 av Krok1 4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. mars 2020 #112 Skrevet 9. mars 2020 På 6.3.2020 den 10.17, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke nødvendigvis vanskelig å få en kjæreste, men det er vanskelig å finne noe som varer. Ingen er avhengige av forhold lengre, man er fint i stand til å klare seg alene. Og det har blitt så lett å finne potensielle nye partnere via Tinder og lignende. Tror folk i alle fall. Dermed gidder ingen å jobbe for å få forhold til å vare heller, det er rett og slett enklere å bytte. Det virker som svært mange forventer at det først skal være en stormende forelskelse, og at denne så skal holde livet ut. Sånt opplever bare noen svært få. De forholdene som viser seg å vare er de forholdene som er bygget på dype vennskap og respekt for hverandre. I dag så blir man vraket om det ikke er full kjemi ved første møte. Mens de fleste av oss som har levd en stund har jo opplevd at man kan endre syn på personer nesten totalt innimellom når man virkelig blir kjent med dem. Så om folk begynte å virkelig gi hverandre litt mer tid til å bli kjent, og være litt realistisk på at ingen faktisk er helt perfekte hele tiden, om man finner noen som er 90 av 100 så bør man tviholde på vedkommende, for å finne noe bedre er faktisk urealistisk, så tror jeg veldig mange flere ville blitt lykkelige. Men jeg merker jo at det er vanskelig selv også. Å ikke sette urealistisk høye krav. Anonymkode: 22b54...19c Eit viktig poeng i at de ferreste gidder idag å jobbe m/ forholdet. Det er enklere å skifte partner en å jobbe seg igjennom noen bølgedaler. De forholdene som varer lengst er de forholdene som er bygget på tillit, og eit godt vennskap, og de har gjerne også noen felles fritidsintrs. som eit godt fundament. Eg vil påstå at mange unge har idag langt større tilpassningsvansker en tidligere. Det å gå inn i eit forhold, og tilpasse seg hverandre både i medgang og i motgang kan by på en rekke utfordringer som mange idag ikkje takler like bra som tidligere.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #113 Skrevet 9. mars 2020 45 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Svaret på det du spør om er nok nokså samansatt: - Mange menn velger idag singeltiværelsen fremfor fast forhold - De mest attraktive menn er nok forlengst opptatt . - Mange norske menn velger asiatiske kvinner på grunn av krav / holdningsendringer hos norske kvinner. - Kanskje har du ikkje det rette glimtet i øye, som kan virke facinerende på menn. Så da er du doomed til å ikke få kjæreste?Alvorlig talt! Anonymkode: 789a4...03f 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #114 Skrevet 10. mars 2020 11 timer siden, vanSteike skrev: Njaaa... husk nå på at selv om det ikke er matematisk korrekt, så er du likevel som 31-åring mye nærmere 40 enn 22. Og det kan sikkert virke rart, fordi du selv har vært 22 (for "ikke så lenge siden") men aldri har vært 40. Men når du blir 40 vil du se at en 32-åring er som en litt yngre versjon av deg, mens en 22-åring kunne vært en av ungene dine. Å rynke på nesa av noen fordi de er 10 år eldre enn deg når du selv er rundet 30? Jaja, tiden vil gjerne vise. Smart gjort å kutte ut den delen der jeg skriver at jeg kunne gått for maks 45 dvs 13 år eldre...😉 Anonymkode: afa25...e4d 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #115 Skrevet 10. mars 2020 6 timer siden, herzeleid skrev: Nå velger brukeren jeg siterte å tolke innlegg på en måte som i størst mulig grad forsterker selvmedlidenheten. Da må en faktisk jobbe med seg selv og hvordan en tolker og virker i verden rundt seg. Klart det sikkert er enklere sagt enn gjort, men om en nærmest har det som mantra at en er verdiløs for menn baserer man seg på å aldri lykkes. Verden er faktisk ikke så mørk, og da er det dumt å prøve å overbevise seg selv om at den er det. Men du forstår vel at det ikke er så lett når man får det bekreftet her inne og alle andre steder? Si gjerne "jobb med deg selv" 1000 ganger om du ønsker, men det forandrer ikke på det at menn ser ned på 30+ og anser oss som 0 verdt. Og som den du siterer nevner så gir man jo opp og heller fokuserer på det positive, for hvis man fortsetter å søke men det er en tapt sak så skader man seg selv om man fortsetter. Da er det smartere å legge det bort og fokusere på andre ting. Anonymkode: afa25...e4d 3
herzeleid Skrevet 10. mars 2020 #116 Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du forstår vel at det ikke er så lett når man får det bekreftet her inne og alle andre steder? Si gjerne "jobb med deg selv" 1000 ganger om du ønsker, men det forandrer ikke på det at menn ser ned på 30+ og anser oss som 0 verdt. Og som den du siterer nevner så gir man jo opp og heller fokuserer på det positive, for hvis man fortsetter å søke men det er en tapt sak så skader man seg selv om man fortsetter. Da er det smartere å legge det bort og fokusere på andre ting. Anonymkode: afa25...e4d Menn generelt ser ikke ned på kvinner på 30+ og mener de er null verdt. Da hadde ikke så overveldende mange vært i forhold. Det er nettopp slik selvmedlidenhet og bombastisk syn på verden å livet jeg mener er å ødelegge for seg selv, fordi en forholder seg til en dystopi heller enn virkeligheten. 2
Febys Skrevet 18. mars 2020 #117 Skrevet 18. mars 2020 (endret) Kvinner burde oppdatere seg på begrepet MGTOW = Men Going Their Own Way. Dere kvinner har drevet med feministisk tullball i altfor mange år at menn rett og slett har gått lei av dette. MGTOW er en hankjønn bevegelse og det motsatte av feminismen. Kvinner har feminisme. Hankjønn har MGTOW. MGTOW er en verdens bevegelse blant hankjønn. F*CK kvinner og feminisme sier menn. MGTOW Har over 30 millioner følgere over hele verden. Dette har oppstått på grunn av feminismen. https://www.youtube.com/user/SandmanMGTOW/videos Endret 18. mars 2020 av Febys
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #118 Skrevet 19. mars 2020 10 timer siden, Febys skrev: Kvinner burde oppdatere seg på begrepet MGTOW Det er så 2018. Det var en greie her på KG, men det gikk heldigvis fort over. Mann, som går etter feminister og andre kvinner. Anonymkode: e0509...aaa 2
Hr. Aktiv Skrevet 19. mars 2020 #119 Skrevet 19. mars 2020 På 29.2.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev: Bruker ikke tinder og slikt men tidligere fant jo de fleste kvinner noen? Man møtte noen i nærområdet men slikt skjer jo ikke så ofte lenger. Jeg er kvinne og 28 og har ikke hatt kjæreste. Synes det er vondt og lurer på hvorfor det virker så lett for så mange andre. Anonymkode: c631d...6ba Min erfaring er at damer setter så store urealistiske krav til meg samt de går etter penger. Det er såpass avtennende i seg selv at jeg får innovertiss. Det er skremmende mange som bare går etter hvor høy inntekt du har og matrielle goder altså status. Det er svært få som ser meg og de som ser meg har jeg veldig liten kjemi med. Mange kvinner får napp på dette til billige menn som løper etter for alt det er verdt og dama bruker musa si for å melke goder og penger ut av mannen. Sånn sett er jo dette prostitusjon. Så har du de som tar alt og alle uansett. Mange menn sitter i denne gruppa. For de fleste om ikke alle damer ser egentlig ikke på dem. Det er bare den hotte 10% gruppa av menn som kan velge og vrake i damer. Resten kan gå et helt liv uten å få et eneste napp om ikke dama selger seg inn med musa si for økonomiske goder og ikke kjærlighet. Dette vises jo godt fordi damer har veldig lett for å bare hoppe over på ny partner noe mange menn ikke har. Det er jo fordi de ikke har følelser for mannen, men bare er det for økonomisk gevinst og status. Så har du noen få damer som ikke har disse antennene eller den evnen til å manipulere slik de fleste andre gjør. De damene som faktisk er ute etter gjensidig kjærlighet. De må jobbe seg igjennom dungen av brente menn som også har gitt opp å finne ei normal oppegående dame for å bygge en varig relasjon bygd på kjærlighet. De bare puler rundt fordi de ikke orker å binde seg da de uansett blir dumpet og såret av damer ute etter bekreftelse og penger. Derfor tar det tid for deg som vil finne kjærligheten for det er ikke enkelt å finne den i dagens overfladiske bruk og kast samffunn.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #120 Skrevet 19. mars 2020 27 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Min erfaring er at damer setter så store urealistiske krav til meg samt de går etter penger. Det er såpass avtennende i seg selv at jeg får innovertiss. Det er skremmende mange som bare går etter hvor høy inntekt du har og matrielle goder altså status. Det er svært få som ser meg og de som ser meg har jeg veldig liten kjemi med. Mange kvinner får napp på dette til billige menn som løper etter for alt det er verdt og dama bruker musa si for å melke goder og penger ut av mannen. Sånn sett er jo dette prostitusjon. Så har du de som tar alt og alle uansett. Mange menn sitter i denne gruppa. For de fleste om ikke alle damer ser egentlig ikke på dem. Det er bare den hotte 10% gruppa av menn som kan velge og vrake i damer. Resten kan gå et helt liv uten å få et eneste napp om ikke dama selger seg inn med musa si for økonomiske goder og ikke kjærlighet. Dette vises jo godt fordi damer har veldig lett for å bare hoppe over på ny partner noe mange menn ikke har. Det er jo fordi de ikke har følelser for mannen, men bare er det for økonomisk gevinst og status. Så har du noen få damer som ikke har disse antennene eller den evnen til å manipulere slik de fleste andre gjør. De damene som faktisk er ute etter gjensidig kjærlighet. De må jobbe seg igjennom dungen av brente menn som også har gitt opp å finne ei normal oppegående dame for å bygge en varig relasjon bygd på kjærlighet. De bare puler rundt fordi de ikke orker å binde seg da de uansett blir dumpet og såret av damer ute etter bekreftelse og penger. Derfor tar det tid for deg som vil finne kjærligheten for det er ikke enkelt å finne den i dagens overfladiske bruk og kast samffunn. Umm allerede i første paragraf så innrømmer su jo at du ikke vil ha kvinner som vil ha deg. Det er så typisk menn. Du vil ha kravstore gold diggere ikke sant? Anonymkode: 8a92e...dbc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå