AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Hei! Jeg er ny på dette forumet, og har et spørsmål som kanskje har vært tatt opp tidligere. Ser at det er ganske mange «tråder» som omhandler størrelse på penis. Dette spørsmålet blir ofte besvart med at størrelsen ikke er alt, men hva du gjør med den. Hva mener egentlige dere kvinner med dette. Anonymkode: 0d3f4...939
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Det er kvinner som sier at størrelse ikke betyr noe. Mens menn, og noen få kvinner, hyler høyt om at vi lyver og er politisk korrekte, og bare ikke vil såre noen. Men størrelsen har lite å si, om man ikke vet å bruke utstyret. Anonymkode: c131e...b41
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Det betyr at hva du gjør i senga er det som betyr noe, ikke hvor stor penisen din er. Det er forskjell på en mann som er tilstedeværende under sexen, som tar på deg og ser på deg, som lytter til kroppen din og hvordan du reagerer, og en mann som bare kjører penis inn og ut av vagina uten å ha "kontakt" med kvinnen han ligger med. Det verste jeg vet er å ha sex med menn som i misjonæren bare begraver hodet i puta og kjører på som en kanin. Holder ikke rundt meg, ser ikke på meg, gjør ingenting annet enn å bare peise på. Da hjelper det ikke å ha stor penis, opplevelsen blir ikke bra av den grunn. For meg har størrelse på penis absolutt ingenting å si. Kjemi er jo det viktigste, og det spiller på andre faktorer enn størrelse på penis, utseende, hvordan kroppen ser ut osv. Jeg liker menn som er lidenskapelige i senga og som er opptatt av meg og det vi har, der og da. Jeg er det selv, og forventer det samme av mannen jeg ligger med. Det er sjelden vare, dessverre. Eneste jeg kan tenke meg er at menn med stor penis ofte har god selvtillit og tro på sine ferdigheter i senga. Dette kan være både positivt og negativt; negativt i den forstand at han ikke skjønner selv at ferdighetene ikke er så bra, når han bare tar den inn og ut, uten å gjøre stort annet ut av sexen. Noe jeg syns er trist er om mannen har dårlig selvtillit som følge av liten penis, men jeg vil prøve så godt jeg kan å fikse selvtilliten. Selvtilliten skal ikke baseres på størrelse på penis, enkelt og greit. Anonymkode: ca843...eb3 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Med at størrelsen ikke er ALT, mener jeg at det er ikke størrelsen som gjør hele jobben alene om mannen ellers er dårlig i senga til movements, foreplay, puling og slikking. Lidenskap og tilstedeværelse er også viktig i tillegg til det. Men for min del selvom mannen har alle disse tingene på plass men en veldig liten penis så blir ikke sexen bra for meg. Og en mann med stor penis som ikke har de andre tingene på plass er hvertfall litt diggere å ligge med en enn mann som har liten penis. Men en mann med medium penis som har gode movements, foreplay og er lidenskapelig kommer da best ut av de tre. Selvom en mann med alt på plass og stor penis er best, men det er altså ikke størrelsen som betyr ALT for hele sexen Anonymkode: ba4e2...fb7 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Med at størrelsen ikke er ALT, mener jeg at det er ikke størrelsen som gjør hele jobben alene om mannen ellers er dårlig i senga til movements, foreplay, puling og slikking. Lidenskap og tilstedeværelse er også viktig i tillegg til det. Men for min del selvom mannen har alle disse tingene på plass men en veldig liten penis så blir ikke sexen bra for meg. Og en mann med stor penis som ikke har de andre tingene på plass er hvertfall litt diggere å ligge med en enn mann som har liten penis. Men en mann med medium penis som har gode movements, foreplay og er lidenskapelig kommer da best ut av de tre. Selvom en mann med alt på plass og stor penis er best, men det er altså ikke størrelsen som betyr ALT for hele sexen Anonymkode: ba4e2...fb7 Enig i denne. Veldig god beskrivelse og akkurat sånn jeg opplever det også. Størrelsen har noe å si, men alle de andre faktorene spiller også inn samtidig. Anonymkode: b58a9...6ff 1
Resignert Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Med at størrelsen ikke er ALT, mener jeg at det er ikke størrelsen som gjør hele jobben alene om mannen ellers er dårlig i senga til movements, foreplay, puling og slikking. Lidenskap og tilstedeværelse er også viktig i tillegg til det. Men for min del selvom mannen har alle disse tingene på plass men en veldig liten penis så blir ikke sexen bra for meg. Og en mann med stor penis som ikke har de andre tingene på plass er hvertfall litt diggere å ligge med en enn mann som har liten penis. Men en mann med medium penis som har gode movements, foreplay og er lidenskapelig kommer da best ut av de tre. Selvom en mann med alt på plass og stor penis er best, men det er altså ikke størrelsen som betyr ALT for hele sexen Anonymkode: ba4e2...fb7 Ordet du mangler i vokabularet er BEVEGELSER. Ukritisk og tilfeldig bruk av engelske ord og uttrykk, gir et dårlig inntrykk..... 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 1 time siden, Resignert skrev: Ordet du mangler i vokabularet er BEVEGELSER. Ukritisk og tilfeldig bruk av engelske ord og uttrykk, gir et dårlig inntrykk..... Hehe neppe ordbruken du likte minst å lese der, siden du måtte finne noe å hate på. Anonymkode: ba4e2...fb7
Resignert Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe neppe ordbruken du likte minst å lese der, siden du måtte finne noe å hate på. Anonymkode: ba4e2...fb7 Tro det eller ei, men det var det. Har verken liten eller stor, heller midt på treet. Har derimot stor sans for ikke å forsøple det norske språket med engelske ord og uttrykk. Og jeg har faktisk hatt engelsk som arbeidsspråk de siste 18 år. Og om sexen blir bra eller ikke, avhenger i minst like stor grad av dama, særlig knulling/ samleie/ piv. Om hun ikke er "lidenskapelig", blir det jo vanskelig for en mann å være det. Så lettpulte damer gir god sex, mens de tungpulte er det verre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå