Prinches89 Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Hei. samboeren min står opp på natta. Og bruker engangshansker for å runke.. vi har kanskje sex 2-3 ganger i mnd.. og han kommer stadig hjem med engangshansker i esker som han har kjøpt. prøvd å prate med han om det. han sier at han bruker de til å putte opp hemorider igjen... tidligere hadde vi sex minst 1 gang hver dag.. og nå har vi det maks 3 ganger i mnd.. Problemet er ikke at han runker. Problemet er at han sier at han ikke gjør det.. og skylder på at det er hemorider han stapper inn igjen.. problemet er også at vi ikke har sex.. men at han foretrekker hansker kontra å ha sex.. har spurt han om han vil jeg skal ta på hansker, men det vil han ikke. bare syntes det er en merkelig måte å gjøre det på.. har spurt han om han syntes jeg er tiltrekkende for han lenger. Og han svarer ja. Men jeg føler jo det er meg det er noe feil med siden han heller vil bruke hanskene enn å ha sex med meg?!
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Hvorfor ny tråd? Anonymkode: 923e6...9ee 3
Gjest Alterego666 Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Hvorfor ikke stave hemoroider korrekt? https://helsenorge.no/sykdom/mage-og-tarm/hemoroider
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ny tråd? Anonymkode: 923e6...9ee Noen ting er endret på i hovedinnlegget ser jeg. Tenker at ts ikke likte alle svarene i forrige tråd, så derfor en ny Anonymkode: b27d6...354
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Kanskje mannen faktisk har store problemer med hemoroider og at han burde komme seg til legen!? Anonymkode: 23e5b...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå