Gjest skal ta lappen Skrevet 11. juni 2005 #1 Skrevet 11. juni 2005 Jeg bestilte noen kjøretimer med en kjørelærer jeg på forhånd ikke hadde møtt. Jeg har nå hatt 2 timer med henne, og jeg synes kjemien stemte veldig dårlig. Jeg ble sittende og irritere meg over henne mens jeg kjørte, for jeg følte at hun kritiserte på en ekkel og hard måte samtidig som hun lo. Jeg følte at hun gjorde litt narr av meg og jeg har lite lyst til å fortsette kjøringen med denne personen. Går det an for meg å bytte kjørelærer? Jeg tenker kanskje det ser rart ut i forhold til henne hvis jeg begynner å kjøre med en annen lærer ved samme skolen? PS: Jeg må legge til at jeg har ingen problemer med å ta til meg kritikk, men jeg synes at det går an å si ting på en litt mer konstruktiv måte. Eller tar jeg feil? Hva ville dere ha gjort?
Gjest Violetta Skrevet 11. juni 2005 #2 Skrevet 11. juni 2005 Selvfølgelig går det an. Husk at du betaler (i dyre dommer) for kjøretimene dine, og det er du som skal bestemme hvordan du vil ha det. Stil krav til kjørelærer og kjøreskole, ikke finn deg i noe du ikke liker. Om ikke kjøreskolen du bruker kan hjelpe deg slik du vil, kan du også bytte kjøreskole. Jeg synes ellers generelt at man burde være litt flinkere til å stille krav. Man betaler for en vare, og er ikke varen slik man kan forvente, bør man kreve noe bedre.
Adonia Skrevet 11. juni 2005 #3 Skrevet 11. juni 2005 ja da syns jeg du skulle bytte kjørelærer. jeg gjorde selv det. ikke noe problem. og tar du kontakt med en annen kjøreskole, så ordner de med oversending av papirer osv. så hvis du syns det er ubehagelig å fortelle til kjørelæreren at du vil bytte, så kan du egentlig komme utenom det.
millemei Skrevet 11. juni 2005 #4 Skrevet 11. juni 2005 Helt enig. Det er du som er kunde og betaler. Du trenger ikke betale for en "vare" du ikke vil ha Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå