Gå til innhold

Bryr meg ikke om hva andre mener

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mindre interessant hva andre mener (tenker) om meg, jeg sier hva jeg vil, jeg tar meg ikke så nær av hva andre sier, og jeg gjør det har lyst - når jeg har lyst til. Jeg har tro på meg selv, vet jeg får det til

Jeg er, om få år, 30 år. Jeg har utviklet meg mye de siste årene.

Er mange som opplever det på den måten jo eldre man blir? Da jeg var yngre var det ikke slik. 

Anonymkode: 1e00c...bff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 30 om 2 år. Skulle ønske jeg klarte å være mer egoistisk før og ikke bry meg slik jeg har gjort. Har begrenset meg selv frem til nå fordi jeg er redd for hva andre tenker :( kanskje jeg ikke får sjans til oppleve samme tingene igjen.

Anonymkode: 5b9c2...ca3

Skrevet

Jepp, var akkurat på samme måten her. Herlig å bli voksen. ☺️ 

Anonymkode: 1049b...590

• Liker 1
Skrevet

-

Anonymkode: 1e00c...bff

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er jo harderst rammet av dette.

Dere er altfor opptatt av hvordan dere tar dere ut, hva andre synes om dere. Dette bryter dere så jævlig ned.

Anonymkode: 215ae...8aa

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er jo harderst rammet av dette.

Dere er altfor opptatt av hvordan dere tar dere ut, hva andre synes om dere. Dette bryter dere så jævlig ned.

Unge kvinner, ja. Ikke voksne. ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er voksen for deg da? Jeg er jo voksen i en alder av 28. Likevel har jeg til nå brydd meg hva andre synes.

Skrevet

Jeg har aldri brydd meg om hva fremmede mennesker tenker om meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er voksen for deg da? Jeg er jo voksen i en alder av 28. Likevel har jeg til nå brydd meg hva andre synes.

Det er ofte i 30 årene at mange begynner å slutte med å bry seg om hva andre mener om seg. Men for noen tar det lengre tid. Det kommer til å bli sånn for deg også. 

Skrevet

Hvorfor skulle man bry seg om hva andre mennesker mener om en? 

Skrevet

Jeg er under 25 år, og er akkurat som du. Driter pent i hva andre mener, tenker og sier om meg.

Skrevet

Ja, jeg merker at det endrer seg. Er 35 nå, og har vært nødt til å gi mer blaffen. Men synes ikke det har vært lett, er i et miljø der folks oppfatning av deg betyr mye for hvor inkludert man blir. Men har også kommet til at det ikke er mål i å bli inkludert for å være en påtatt versjon av meg selv. 

Og så tenker jeg det er en balansegang. Kjenner også folk som bruker det der som argument for å ikke ta hensyn til folk. "jeg sier hva jeg vil, så får folk mene hva de vil", betyr at man kan si sårende og stygge ting til folk. Det er ikke greit. Selvtillit og høflighet trenger ikke utelukke hverandre 

• Liker 1
Skrevet

Joda, "bryr" meg jo om hva andre tenker og mener om meg, selvsagt. Og ja, jeg tenker meg om før jeg sier noe, det er jo bare snakk om å ha litt sosiale antenner, enkelte ting man ikke sier til for eks kollegaer, og enkelte ting jeg har tatt opp med kollegaer at ting de sier fort blir misoppfattet, eller oppfattet helt rett men personen sitter igjen med kollegaer som ikke vil omgåes eller samarbeidet. Det er ikke et sunt og godt arbeidsmiljø. Fint at du er trygg og sikker på deg selv, kjør din egen stil og hver deg selv, men du er jo ikke alene her i verden og mest sannsynlig vil du måtte samarbeide med andre og da er deres oppfatning av deg ganske viktig. Vanskelig å samarbeide med en som kun kjører sitt eget løp, alltid vet best og er illojal. Så litt syntes jeg man skal tenke over hvordan du blir oppfattet av mennesker rundt deg, spesielt når det gjelder ting du sier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette går ikke på alder dessverre.

Kvinner er utrolig styrt av flokken sin, tørr ikke gjøre noe annet enn det som er godtatt innad flokken.

Tvangstrøyelivet er noe de fleste Norske kvinner lever.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2020 den 18.13, Buldre skrev:

Hvorfor skulle man bry seg om hva andre mennesker mener om en? 

vel, det er slik man utvikler seg og blir et bedre menneske. om jeg oppfører meg ufint på jobb feks så er jeg selvasgt interessert i å høre hva andre tenker om det. er det kritikk som ikke er knstruktiv derimot så lukker jeg ørene

Anonymkode: 1142d...9c6

AnonymBruker
Skrevet
På 1.3.2020 den 18.38, Blingblingtahei skrev:

Joda, "bryr" meg jo om hva andre tenker og mener om meg, selvsagt. Og ja, jeg tenker meg om før jeg sier noe, det er jo bare snakk om å ha litt sosiale antenner, enkelte ting man ikke sier til for eks kollegaer, og enkelte ting jeg har tatt opp med kollegaer at ting de sier fort blir misoppfattet, eller oppfattet helt rett men personen sitter igjen med kollegaer som ikke vil omgåes eller samarbeidet. Det er ikke et sunt og godt arbeidsmiljø. Fint at du er trygg og sikker på deg selv, kjør din egen stil og hver deg selv, men du er jo ikke alene her i verden og mest sannsynlig vil du måtte samarbeide med andre og da er deres oppfatning av deg ganske viktig. Vanskelig å samarbeide med en som kun kjører sitt eget løp, alltid vet best og er illojal. Så litt syntes jeg man skal tenke over hvordan du blir oppfattet av mennesker rundt deg, spesielt når det gjelder ting du sier. 

helt enig. oppfører folk seg ufint burde de faktisk ta til seg hva andre mener også istedet for å ture i vei med dårlig oppførsel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.2.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Jepp, var akkurat på samme måten her. Herlig å bli voksen. ☺️ 

så du bryr deg ikke om du oppfører deg ufint eller har uvaner som sårer andre mennesker?

umodent og lite voksent

Skrevet

Bryr meg mye mindre jo eldre jeg har blitt. Man blir mer trygg på seg selv etter hvert. Og ser andre verdier.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2020 den 9.30, AnonymBruker skrev:

Dette går ikke på alder dessverre.

Kvinner er utrolig styrt av flokken sin, tørr ikke gjøre noe annet enn det som er godtatt innad flokken.

Tvangstrøyelivet er noe de fleste Norske kvinner lever.

Det stemmer heldigvis ikke for alle kvinner. ☺️ Noen klarer å stå alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...