Gå til innhold

Trang når jeg ikke har sex ofte nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å måtte ha sex ofte for at jeg ikke skal bli veeeldig trang? Det er veldig kjipt at hvis jeg går noen uker uten sex må jeg begynne på nytt for å «åpne» meg. Er det andre som har det sånn og? 

nå har det gått over 1 måned og klarer ikke ta inn mer enn en finger, fy f*** blir så lei meg. 😔

Anonymkode: b8607...f1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter du med å sette inn tamponger?

Hva med å bruke en dildo/vibrator en gang i blant, kanskje det hjelper?

Anonymkode: 6a68d...dba

Skrevet

En vanlig penis utvider ikke vagina nevneverdig.

Men om du er så trang og det plager deg, bør du oppsøkd gynekolog

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Krok1 skrev:

En vanlig penis utvider ikke vagina nevneverdig.

Men om du er så trang og det plager deg, bør du oppsøkd gynekolog

Jo, jeg vet jo det. Men mener mest at når jeg har sex ofte at det ikke blir vanskelig for meg å ta inn en penis. Har hørt av gynekologer at det er faktisk vanskelig å komme inn på meg, men vet ikke helt om det er noe som kan være anormalt.. har ikke spurt om det heller. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter du med å sette inn tamponger?

Hva med å bruke en dildo/vibrator en gang i blant, kanskje det hjelper?

Anonymkode: 6a68d...dba

Ja, sliter med tamponger så bruker bare bind. 

jeg kunnet prøvd dildo, men orker ikke den jobben.. 

Skrevet

På tide å få seg fast partner? 

Anonymkode: 2a6dc...521

Skrevet

Kan det være at du ikke klarer å slappe av i musklene, som ved vaginisme? Ikke at du har vaginisme, for du klarer jo tydeligvis å gjennomføre samleie, og nevner ikke smerter. Men mange slapper mer av i musklene under sex, så penis kan komme dypere, så kanskje det har noe å si for deg også? Evt kan du jo øve deg på å slappe mer av i musklene. Jeg har vært hos en fysioterapeut spesialisert på bekkenbunn på sykehuset og jeg har fått et sett med noe som ligner dildoer i ulike størrelser for å "trene opp" vagina til å slappe av. 

Anonymkode: a3fbd...82e

• Liker 3
Skrevet

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 4ff46...82d

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at du blir kåt nok da? De fleste utvider seg når de blir kåte.

Ellers har du jo såkalte dialators. Sett med «dildoer» i økende størrelse for å utvide deg selv (de starter veldig smått).

Anonymkode: 06759...46d

• Liker 3
Skrevet

Ja, lurer også på om du er kåt nok eller skjer det uansett? Jeg opplevde det tidligere om jeg ikke var skikkelig oppvarmet. Da var jeg gjerne veldig trang og da hadde vi ikke sex hver dag. Det var nesten som om jeg hadde fått "jomfruhinne", men det skjedde ikke om jeg var skikkelig kåt.

Anonymkode: 9f5f7...f23

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg kunnet prøvd dildo, men orker ikke den jobben.. 

Den har jeg ikke hørt før🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å ha ofte sex utvider ikke vagina. Om du er trangere når du ikke har hatt sex på lenge så har det bare med tenningen din å gjøre, ikke selve trangheten.

Anonymkode: 97172...0dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, lurer også på om du er kåt nok eller skjer det uansett? Jeg opplevde det tidligere om jeg ikke var skikkelig oppvarmet. Da var jeg gjerne veldig trang og da hadde vi ikke sex hver dag. Det var nesten som om jeg hadde fått "jomfruhinne", men det skjedde ikke om jeg var skikkelig kåt.

Anonymkode: 9f5f7...f23

Joo, jeg blir kåt nok altså. 
Men tenker å ta det opp med legen, det gjør jo vondt å ha sex og.. hvert mange år jeg har hatt det sånn. Men har jo traumer så kan hende det har noe med det å gjøre. Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Joo, jeg blir kåt nok altså. 
Men tenker å ta det opp med legen, det gjør jo vondt å ha sex og.. hvert mange år jeg har hatt det sånn. Men har jo traumer så kan hende det har noe med det å gjøre. Ts 

Trangt og smerter, da høres det veldig ut som vaginisme faktisk, da er det lurt å få hjelp gjennom legen! Sex skal ikke gjøre vondt, så sånn skal du slippe å ha det livet ut. Vaginisme er ofte et resultat av traumer også. Masse lykke til!

Anonymkode: a3fbd...82e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du kan gjennomføre samleie så er du slett ikke trang...

Anonymkode: 7d89e...8f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du kan gjennomføre samleie så er du slett ikke trang...

Hilsen en som ikke har klart det.

AnonymBruker
Skrevet

Om du sliter med en tampong, så handler det kanskje om at den er tørr? 

Jeg er selv veldig trang og har kjøpt dildoer som er helt normale som jeg ikke får inn i det hele tatt selv med glidemiddel, det bekymrer meg 😞 gjør dritvondt. 

Anonymkode: b593f...add

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problemet. Når meg og xen hadde avstandsforhold fikk jeg sår og vondt i vagina hele tiden pga det var lenge siden sist. Når vi flyttet sammen og hadde regelmessig sex ble det mye bedre da vagina ble vandt med sex oftere

Anonymkode: 36d8e...183

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.2.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg vet jo det. Men mener mest at når jeg har sex ofte at det ikke blir vanskelig for meg å ta inn en penis. Har hørt av gynekologer at det er faktisk vanskelig å komme inn på meg, men vet ikke helt om det er noe som kan være anormalt.. har ikke spurt om det heller. 

Noen er bare naturlig veldig trange uten at det er noe galt med deg.🙂 Alle varierer mye i størrelse der nede, og noen har veldig kort og trang vagina. 

Skjønner det kan være litt frustrerende. Kanskje snakke med gynekolog/lege/sexolog å høre for å få tipps.

Anonymkode: 35905...fa9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også merket at når det er lenge siden sist jeg hadde sex, så er det trangere.

Anonymkode: 5010e...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...