jordbær86 Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Jeg har fått disse Kan jeg kile deg i øret med en strikkepinne? pleier du å gå med selebukser av og til? Hvordan kan de i banken vite at det er mine penger jeg tar ut? Hvorfor legger kaniner på seg når de bare spiser grøntfor? osv osv...
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Har fått en del rare spørsmål pga legning. Som: "Hvorfor liker du ikke menn?" "Bruker lesbiske strap on fordi de egentlig savner penis?" "Hvorfor bruker du sminke og har langt hår? Du er jo lesbisk." Men har fått spørsmål som dette også: "Hvorfor er jorden rund tror du?" "Hvorfor er noen mennesker overvektige tror du?" "Tror du at kongelige har blått blod?" Anonymkode: d2168...428
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Er Mr Bean faren din ? 🤣 Anonymkode: 14b79...05f
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Så søt en liten gutt, hva heter han? Barnet i vognen hadde på seg en liten søt rosa kjole og hadde rosa smokk i munnen.... hun er langt i fra en gutt Anonymkode: 1f5f1...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 "Kan jeg slikke deg i øyet?" Anonymkode: 02b1a...be1
oceaneyes Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 "røyker noen i familien din?" spurt av noen på skolen, lukter ikke røyk så aner ikke hvorfor de spurte, kjenner de heller ikke. "er ikke du asiater?" nope. ser ikke asiatisk ut heller, aner ikke hvordan de kom seg frem til det.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #7 Skrevet 29. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Kan jeg slikke deg i øyet?" Anonymkode: 02b1a...be1 Det der har jeg også faktisk fått. Anonymkode: 551a6...afe
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Skrevet 29. februar 2020 2 minutter siden, oceaneyes skrev: "røyker noen i familien din?" spurt av noen på skolen, lukter ikke røyk så aner ikke hvorfor de spurte, kjenner de heller ikke. "er ikke du asiater?" nope. ser ikke asiatisk ut heller, aner ikke hvordan de kom seg frem til det. Kanskje klærne dine luktet pga brent mat. Det har skjedd med meg Anonymkode: 02b1a...be1
jordbær86 Skrevet 23. mai 2020 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2020 Jeg skulle ta en graviditetstest da jeg var 16 år. Kjæresten min var hos meg, jeg bodde på hybel. Jeg var slapp og dårlig fra før den dagen og kom meg knapt opp av senga akkurat da. Da jeg var så dårlig og slapp sa han at han kunne holde testen mens jeg tisset på den om det var lettere. Ble lettere sjokkert da og sa at det klarer jeg selv. Det var greit. Jeg var ikke gravid og vi var sammen en god stund etterpå. Var nok bare for å hjelpe da jeg ikke var særlig i form den dagen. Syns likevel det var et noe rart forslag. Kanskje ikke et spørsmål. Men syns det passet å ta det med. 1
jordbær86 Skrevet 23. mai 2020 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2020 Akkurat nå, jordbær86 skrev: Jeg skulle ta en graviditetstest da jeg var 16 år. Kjæresten min var hos meg, jeg bodde på hybel. Jeg var slapp og dårlig fra før den dagen og kom meg knapt opp av senga akkurat da. Da jeg var så dårlig og slapp sa han at han kunne holde testen mens jeg tisset på den om det var lettere. Ble lettere sjokkert da og sa at det klarer jeg selv. Det var greit. Jeg var ikke gravid og vi var sammen en god stund etterpå. Var nok bare for å hjelpe da jeg ikke var særlig i form den dagen. Syns likevel det var et noe rart forslag. Kanskje ikke et spørsmål. Men syns det passet å ta det med. Kom på det nå. Er jeg som laget tråden før en gang.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #11 Skrevet 23. mai 2020 Hvorfor har du farget håret ditt? Vel fordi jeg trengte en forandring. Men du var jo finere før. Ok. Anonymkode: 9d5d1...419
Iso1 Skrevet 24. mai 2020 #13 Skrevet 24. mai 2020 Om jeg er gutt eller jente. Noen unger som tydeligvis var usikker da de så på meg. Jeg bare svarte ikke godt å vite.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #14 Skrevet 26. januar 2023 jordbær86 skrev (På 23.5.2020 den 19.08): Jeg skulle ta en graviditetstest da jeg var 16 år. Kjæresten min var hos meg, jeg bodde på hybel. Jeg var slapp og dårlig fra før den dagen og kom meg knapt opp av senga akkurat da. Da jeg var så dårlig og slapp sa han at han kunne holde testen mens jeg tisset på den om det var lettere. Ble lettere sjokkert da og sa at det klarer jeg selv. Det var greit. Jeg var ikke gravid og vi var sammen en god stund etterpå. Var nok bare for å hjelpe da jeg ikke var særlig i form den dagen. Syns likevel det var et noe rart forslag. Kanskje ikke et spørsmål. Men syns det passet å ta det med. Ja, det var et rart forslag fra kjæresten din. Hadde nok takket pent nei til det uansett hvor syk jeg hadde vært. Anonymkode: 9d5d1...419
Avstand Skrevet 26. januar 2023 #15 Skrevet 26. januar 2023 (endret) Kan ikke huske så mange rare spørsmål, men gikk i en møbelbutikk og en mann kommer bort og spør meg om noen i min familie kjøper dyner til disse prisene. Han syntes det var forferdelig dyrt. Jeg vet da ikke hva dynene til folk koster! Og en gang stoppet av en med dårlige engelskkunnskaper; «are you famous around here?» Endret 26. januar 2023 av Avstand 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #16 Skrevet 26. januar 2023 En gang på videregående skole, så kom vi av en eller annen grunn innom dersom noen for eksempel blir skutt i beinet (eller i en arm) eller blir skadd i en trafikk-ulykke, eller noe. Da er det en risiko for at de må amputere hele beinet (eller armen) hvis skadene er alt for store til å kunne fikses. Så var det faktisk en elev som spurte men hvis en person blir skutt i for eksempel en albue, så er jo fremdeles hånden og alle fingrene helt fine. Er det da mulig å bruke en arm av metall eller noe på selve armen, og på en eller annen måte feste den virkelige hånden til denne metall-armen? Samme hvis man blir veldig skadd i et bein, for eksempel fra kneet og nesten ned til ankel. Selve foten og tærne burde jo fremdeles være helt i orden. Er det da mulig å ha vanlig bein ned til kneet, fest på metall eller noe for den skadde delen av beinet, og på en eller annen måte feste til den virkelige foten med tærne til dette metall-beinet? Men læreren trodde sannsynligvis at hun bare tullet, og at hele denne problemstillingen sikkert var ment som en slags spøk. Så han svarte faktisk ja ja, det er bare å feste den nederste delen av foten til metall-beinet man får amputert inn. Men da tok det noen sekunder før eleven sa men vent nå litt, hvordan går det med blodårer og sånn da?? Hvis selve foten fremdeles kan brukes, så må det vel fraktes blod til og fra denne delen av foten og ut til tærne. Så det ble litt litt og dall før hun endelig skjønte at dette gikk faktisk ikke ann. Hvis en del av ett bein eller arm blir ødelagt, så fungerer det selvfølgelig ikke lenger med noe av denne armen eller beinet. Anonymkode: d4660...ff9
SaySomething Skrevet 26. januar 2023 #18 Skrevet 26. januar 2023 "Hva var best, få ungen inn eller ut?" av noen middelaldrende menn i byen da jeg gikk forbi med barnevogn. 😂
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #19 Skrevet 26. januar 2023 Jeg heter Lisa. En gang var det en lærer som spurte meg om jeg het Lisa (hvor a' en går opp på slutten), eller Lisa (hvor a' en går ned på slutten) Jeg visste ikke at det var to forskjellige navn en gang... 🤪 Det var ikke akkurat f.eks Kristin eller Kristin (forskjellige navn alt etter hvor man legger trykket) Anonymkode: 7551d...a81
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #20 Skrevet 26. januar 2023 Personalsjefen spurte meg: Hvorfor vil du ikke ha barn? Hun visste ikke ingenting om hvorfor jeg ikke har barn. Bare antok at jeg var frivillig barnløs. Anonymkode: 2a18b...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå