Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spabehandling skal dere liksom tilby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det mye som skal være på plass, blant annet godkjent livredningskurs som må holdes ved like årlig. Jeg hadde ihvertfall krevd dette dersom jeg skulle hatt barnet mitt på en slik plass. Samt godkjenning av kommunen. 

Anonymkode: ef597...149

• Liker 5
Skrevet

Nei jeg hadde ikke latt deg drive med noe sånt på barnet mitt. Hadde jeg hatt barnet mitt hos deg og du hadde begynt å snakke om noe sånt, så hadde det vært siste gangen du så både meg og barnet. Dette virker veldig useriøst. 

• Liker 11
Skrevet

Hadde kanskje vært villig til å betale en femtilapp ekstra for å få barna badet, inkludert hårvask og smøring etterpå (har eksembarn). Da skulle barnet hatt eget badevann. 

Skrevet

Haha, spa?  Hva i alle dager tenker du det er?

Boblebad, massasje og hva...hårkur, nei fjonkur?

Ser for meg sønnen min ligge stille på magen med varme steiner på ryggen. Eventuelt deg som blir steinet av en stein som kanskje, kanskje ikke, er våt pga tiss 

Anonymkode: 281d2...ab9

• Liker 5
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte sånn her , at føreldrene som ønsker denne behandlig til barna sine, kan velge hvor mange ganger de ønsker at barna sine skall få denne behandling per uke/mnd og enten betale per behnadling på plass eller legge til det i mnds pris . 

Anonymkode: 05ec6...8d2

Tror det blir kjempeleit for de barna som har litt fornuftige foreldre å måtte gjøre noe annet mens andre barn får lov til å bade hele tiden. 

Anonymkode: c0cc9...8f7

• Liker 2
Skrevet

ser ut som barnet på bildet er en cm unna drukningsfare...har han en badering rundt halsen ??

Anonymkode: 8396d...32b

• Liker 9
Skrevet

Du må fortelle mer hva du mener med babyspa!

Anonymkode: 8bb0c...533

• Liker 3
Skrevet

Seriøst ? Nei. Det jeg derimot hadde betalt for er hvis du hadde henta og levert ungen de dagene jeg vet at jeg har mye å gjøre. 

Anonymkode: 9cd91...d76

• Liker 5
Skrevet

😂😂😂😂 nei, det ville jeg ikke ha betalt en krone for.

Anonymkode: 09537...2f1

• Liker 1
Skrevet

Bekymringsfullt at dere passer så mange unger samtidig,hadde ikke brukt dere som dagmamma til mitt barn.

Anonymkode: 61c88...295

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her lukter det ikke-godkjent virksomhet

Anonymkode: 2af69...dc7

Synes det lukter vinterferie i store deler av landet! 

• Liker 6
Skrevet

Tror mange har enten lest feil eller missførstått greia her, det er ide jeg satt på og ikke noe jeg driver med, dette med baby spa er veldig kjent Og populært i andre Europeiske lender, så hvorfor ikke her i norge? 

og nei passer heller ikke mer enn 3 da jeg er fortsatt alene, jeg svarte på feil måte som jeg var allerede begynt å tilby den behandlingen. Men som sagt det er fortsatt bare en ide jeg fikk med keg fra Nederlendene der jeg så hvor populært dette var der :) 

men takk till alle som svarte :) 

eller så er det jeg driver med nå veldig seriøst og skatter for hver eneste krone jeg får inn, og mine referanser er alt for bra for at jeg skall ødelegge de 😊🙏🏾

takk igjen alle, ville bare sjekke hva nordmenn hadde Sagt om det 👌🏾

Skrevet

Men hva legger du i babyspa? Hva tilbyr du konkret?

Anonymkode: e04e0...d17

• Liker 1
Skrevet

Er du utdannet massør?

Anonymkode: 7cec0...c8a

Skrevet

Kan du forklare hva et baby-spa er og hva og hvordan? Jeg er oppriktig nysgjerrig altså :)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange har enten lest feil eller missførstått greia her, det er ide jeg satt på og ikke noe jeg driver med, dette med baby spa er veldig kjent Og populært i andre Europeiske lender, så hvorfor ikke her i norge? 

og nei passer heller ikke mer enn 3 da jeg er fortsatt alene, jeg svarte på feil måte som jeg var allerede begynt å tilby den behandlingen. Men som sagt det er fortsatt bare en ide jeg fikk med keg fra Nederlendene der jeg så hvor populært dette var der :) 

men takk till alle som svarte :) 

eller så er det jeg driver med nå veldig seriøst og skatter for hver eneste krone jeg får inn, og mine referanser er alt for bra for at jeg skall ødelegge de 😊🙏🏾

takk igjen alle, ville bare sjekke hva nordmenn hadde Sagt om det 👌🏾

Hvorfor ikke her i Norge? Jo jeg skal fortelle deg:

1. Vi vil ikke risikere at barna våre drukner, ei ser dem nakne med mindre de skal skiftes bleie på.

2. 2 voksne på flere barn er altfor få.

3. Jeg ønsker å bade barna mine SELV. Så nei takk!!

Anonymkode: a7d4c...f16

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i helv. vil du absolutt bade mitt barn.. lukter fishy 🐟

Anonymkode: 3d076...949

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Hvorfor skal hun bade mitt barn?

Anonymkode: a7d4c...f16

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud snakk om å være hysterisk!

Anonymkode: 61c88...295

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...