AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Er det flere som synes det er irriterende? Greit nok å like seg selv, er sikkert fint det, men noen evner ikke å ta hensyn eller la andre komme til. - overdøve alt når de snakker. - alltid komme med SIN historie og alltid gjort noe mye sprøere enn forrige som fortalte. - bevege seg med store bevegelser. Velter gjerne ting fra bordet. - glemme mobilen på badet. Når andre går innnder etter vedkommende så står vedkommende på døra og roper «hei jeg glemte mobilen min der!» - glemmer ting hos folk, så må komme tilbake og hente. Evt må man snu dersom vedkommende er passasjer, fordi det ble glemt et skjerf eller en mobil da. - gå ut og inn dører! Særlig irriterende når det er kaldt ute. Noen vil ikke sitte ute når det er kaldt. Men en person må vandre ut og inn den jævla døra hele tiden. Anonymkode: 12f17...689 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #2 Skrevet 1. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flere som synes det er irriterende? Greit nok å like seg selv, er sikkert fint det, men noen evner ikke å ta hensyn eller la andre komme til. - overdøve alt når de snakker. - alltid komme med SIN historie og alltid gjort noe mye sprøere enn forrige som fortalte. - bevege seg med store bevegelser. Velter gjerne ting fra bordet. - glemme mobilen på badet. Når andre går innnder etter vedkommende så står vedkommende på døra og roper «hei jeg glemte mobilen min der!» - glemmer ting hos folk, så må komme tilbake og hente. Evt må man snu dersom vedkommende er passasjer, fordi det ble glemt et skjerf eller en mobil da. - gå ut og inn dører! Særlig irriterende når det er kaldt ute. Noen vil ikke sitte ute når det er kaldt. Men en person må vandre ut og inn den jævla døra hele tiden. Anonymkode: 12f17...689 Så du vil egentlig ha det helt stille rundt deg? Anonymkode: e5ea8...b87 1
Sjokoladefruen Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Jepp. Synes også at slike folk er irriterende. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Har også gjerne svaret på alt, selv om en del av det de sier er feil. Men ofte tør ingen si noe, pga den personen ofte har høy sosial status i gruppa. Latterlig. Anonymkode: 990a4...e31 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 Kjente meg best igjen i de to første eksemplene dine, resten ble litt rart. Men er enig i at det er veldig irriterende! Anonymkode: 11064...d8e 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Veldig irriterende. Jeg er helt motsatt, har vansker for å komme til ordet og snakker ikke om andre har ordet, så jeg slite veldig med slike mennesker. Jeg blir totalt overkjørt av dem. Anonymkode: 75e5e...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Folk som er alt for stor plass sosialt, tror ofte at de bare er sosiale og utadvendte. I realiteten oppfattes de oftere som brautende, og som å ikke ha lært seg sosiale koder og basisferdigheter som å vente på tur, interessere seg for andre, hvordan man oppretter relasjoner, utvise empati. Sånne folk er et mareritt å forholde seg til, og samarbeide med. Anonymkode: 1a981...3a8 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 Har ufrivillig ei sånn ei i omgangskretsen min. Brautende, ler høyt, tror hun er skamdeilig og snakker dritt om sine venner med en gang de snur ryggen til. Utrolig nok er hun populær og har en stor vennekrets Anonymkode: 4f68e...290 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #9 Skrevet 1. mars 2020 Jeg er introvert og forsiktig av meg, dog har jeg mye å gi og kan være morsom og sosial straks jeg blir varm i trøya. Likevel er det èn gruppe som hele livet har hatt problemer med å godta dette/meg, denne gruppa er slike folk som ts nevner. Derfor sliter jeg med sånne folk, stivner liksom i deres nærvær og venter på at de skal forlate rommet 🙈 syns de dreper god energi. Anonymkode: e87bf...7ee 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #10 Skrevet 1. mars 2020 Jeg liker ikke folk som er bråkete og tar stor plass. Blir sliten og kjenner lyst til å trekke meg unna dem. Anonymkode: adac6...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå