AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Chunky, store joggesko til alle antrekk. Det er overalt. Helst hvite, -noen med litt pastellfarger. De skoene kommer garantert til å være noe man ser tilbake på og tenker «hva tenkte vi på?» Håper trenden dør ut snart. Er det noen her inne som synest den moten virkelig er fin? Anonymkode: 6cdd8...314 4
this_is_she Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Vet ikke helt hva du mener med store joggesko, men jeg går i joggesko fordi det er behagelig. Føler meg dessuten fresh i joggesko som ser nye og rene ut. Skal vi liksom stoppe opp og veie for og i mot om dette plagget/sko ser teit ut på bilder om 20 år? Ikke sikkert jeg eller du lever om 20 år engang! Jeg driter i det og går i det jeg vil. Står det noen og peker og ler av meg pga hvordan jeg ser ut så får de kose seg med det da. 4
globalagogo Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 1 time siden, this_is_she skrev: Vet ikke helt hva du mener med store joggesko, men jeg går i joggesko fordi det er behagelig. Føler meg dessuten fresh i joggesko som ser nye og rene ut. Skal vi liksom stoppe opp og veie for og i mot om dette plagget/sko ser teit ut på bilder om 20 år? Ikke sikkert jeg eller du lever om 20 år engang! Jeg driter i det og går i det jeg vil. Står det noen og peker og ler av meg pga hvordan jeg ser ut så får de kose seg med det da. Jeg tror ikke du forstår hvilken type joggesko det snakkes om. Vanlige joggesko er ikke noe problem. Disse svære chunky bestefarskoene som kombineres med både finkjoler og jeans er gørrstøgge, og blir garantert husket som 2019s styggeste trend 4
Ludovica- Skrevet 1. mars 2020 #4 Skrevet 1. mars 2020 Jeg liker det. Det passer mye bedre til mine bein enn sånne små nette sko som bare for beina mine til å se super korte og stutte ut. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #5 Skrevet 1. mars 2020 På 29.2.2020 den 15.04, AnonymBruker skrev: Chunky, store joggesko til alle antrekk. Det er overalt. Helst hvite, -noen med litt pastellfarger. De skoene kommer garantert til å være noe man ser tilbake på og tenker «hva tenkte vi på?» Håper trenden dør ut snart. Er det noen her inne som synest den moten virkelig er fin? Anonymkode: 6cdd8...314 Det er vel ikke så mange som bryr seg om hvorvidt det som er kult i dag kommer til å være kult om to år? Jeg er glad jeg ikke tenkte slik som fjortis i alle fall, for da hadde det vært mye mindre morsomt å se tilbake på ungdomsbildene mine, og jeg hadde også hatt mye vanskeligere for å forstå hva i alle dager det er døtrene mine holder på med nå i dag. Mangel på pragmatisk fremsynthet er nettopp det som gir hvert eneste tiår dets mest ikoniske antrekk og stiler. Takk og lov at Kate Gudbrandsen, ABBA og Spice Girls ikke holdt tilbake. Anonymkode: c72d3...542
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Kan du legge ut noen bilder? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 7ee43...909
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du legge ut noen bilder? Jeg skjønner ikke. Anonymkode: 7ee43...909 Anonymkode: 2fd57...b56 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #8 Skrevet 2. mars 2020 Føles litt 90 talls. Liker ikke! Anonymkode: 7ee43...909 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #9 Skrevet 2. mars 2020 Elsker det! 😛 Så behagelig og fresht. Har mange par, jeg. Anonymkode: 81dde...289 1
solmåneogstjerner Skrevet 2. mars 2020 #10 Skrevet 2. mars 2020 For en gangs skyld så jeg på senkveld (tror det var for 1 1/2 uke siden). Nydelige Helene med kjole som passer i både galla og bryllup og hva som helst. Med svære joggesko til! Etter en stund så jeg at ikke bare var det svære joggesko men faktisk rullesko! Merkelig merkelig merkelig....
Nerine_ Skrevet 2. mars 2020 #11 Skrevet 2. mars 2020 Jeg syns det er finere og freshere enn "vanlige" joggesko, hvis man ikke vil gå for støvletter/boots. Men det passer ikke til alle antrekk.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #12 Skrevet 2. mars 2020 På 1.3.2020 den 22.47, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke så mange som bryr seg om hvorvidt det som er kult i dag kommer til å være kult om to år? Jeg er glad jeg ikke tenkte slik som fjortis i alle fall, for da hadde det vært mye mindre morsomt å se tilbake på ungdomsbildene mine, og jeg hadde også hatt mye vanskeligere for å forstå hva i alle dager det er døtrene mine holder på med nå i dag. Mangel på pragmatisk fremsynthet er nettopp det som gir hvert eneste tiår dets mest ikoniske antrekk og stiler. Takk og lov at Kate Gudbrandsen, ABBA og Spice Girls ikke holdt tilbake. Anonymkode: c72d3...542 Men synes du den moten er fin eller kul i dag? Sommerkjole med ordentlig klumpete joggesko til? Eller bruker du det fordi det er «in» (og sikkert behagelig)? Jeg synes voksne med de skoene ser ut som om de forsøker å ligne barn. Mangler bare blinkende lys på skoene. Jeg synes fortsatt Abba har en kul stil, og har aldri tenkt på den som stygg. Håret forsøker jeg å kopiere den dag idag. Av spice girls var det vel bare Geri som kledde seg slutty, mens klærne til resten fortsatt kan duge idag? (Utenom de verste scenen-antrekkene, som var ment for scenen?) Anonymkode: 6cdd8...314 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men synes du den moten er fin eller kul i dag? Sommerkjole med ordentlig klumpete joggesko til? Eller bruker du det fordi det er «in» (og sikkert behagelig)? Jeg synes voksne med de skoene ser ut som om de forsøker å ligne barn. Mangler bare blinkende lys på skoene. Jeg synes fortsatt Abba har en kul stil, og har aldri tenkt på den som stygg. Håret forsøker jeg å kopiere den dag idag. Av spice girls var det vel bare Geri som kledde seg slutty, mens klærne til resten fortsatt kan duge idag? (Utenom de verste scenen-antrekkene, som var ment for scenen?) Anonymkode: 6cdd8...314 Nei, selv er jeg førti år og styrer unna det aller meste av trender. Sko som dette har jeg ikke engang sett, men det er vel fordi jeg ikke ser så veldig på hva de unge har på seg. Men jeg er glad for at jeg selv hadde en runde med digre klumpesko, splittbukser og skjørt over buksene på slutten av nitti-tallet. Det ser jævlig ut i retrospekt, og det så jævlig ut for mange allerede på den tiden, men det var en fin måte å uttrykke seg på da jeg var ung. Anonymkode: c72d3...542
youcancallmejune Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 Enig med deg, ts. Dee er grusomt stygge. Det ser jo ut som alle jetene har størrelse 43 i sko. Artig mote for tida! Mannebryn, manneføtter, mannemuskler og bukser som gir bred og flat rumpe. 3
Ludovica- Skrevet 3. mars 2020 #15 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er en av få som sikkert ikke syns at 90-tallsmoten var grusom. Var mye stygt, men akkurat den moten med buffalosko, splittbukse og leggvarmere syns jeg ikke var fæl. Har de Acne skoene som er avbildet over her, og de kler hvertfall meg veldig godt. 2
Doge Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 Er ikke noe fan av sånne sko selv. Syns de ser ut som klovnesko
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Skrevet 4. mars 2020 De er på vei ut nå.. Anonymkode: 68686...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå