Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 22 år kvinne som til høsten ønsker å ha et friår fra studier for å jobbe, da jeg er ferdig med en (irrelevant for jobben) bachelorgrad men ikke vet helt hva jeg ønsker å gjøre med livet enda. For å forbli boende i studiebyen min er jeg nødt til å finne en jobb, og jeg ønsker blant annet å søke jobb i undertøysbutikk (hunkemöller). Men jeg aner ikke hva jeg skal skrive for at de skal "velge meg"? Jeg er svært interessert i undertøy/seksualitet og den type greier, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få frem dette i søknaden uten at det blir upassende. Har noen noen tips? 

Anonymkode: 9e40d...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tatt en bachelor, men klarer ikke å søke en jobb på egen hånd.

Hjelpes.

Anonymkode: e750a...116

• Liker 1
Skrevet

Ikke nevn seksualitet ihvertfall😂

Anonymkode: 9f523...bf1

• Liker 5
Skrevet

Hva mener du med «den type greier»?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville heller fokusert på interesse for mote og komfort enn seksualitet. 

Anonymkode: 22ff2...3c6

• Liker 2
Skrevet

Du må jo fokusere på at du liker å yte service, få andre til å føle seg vel etc, ikke seksualitet :P

Anonymkode: 430f2...94b

• Liker 4
Skrevet

Haha. Selvfølgelig skal jeg ikke nevne seksualitet, men det er naturligvis viktig for arbeidsgiver at jeg passer inn i butikken. Og da er det en fordel å ha interesse for det butikken selger. Og til øverste anonym; Ja, jeg har tatt en bachelorgrad uten å "kunne søke jobb på egenhånd". Hvor i bachelorløpet tror du man lærer jobbsøking? 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en 22 år kvinne som til høsten ønsker å ha et friår fra studier for å jobbe,...Jeg er svært interessert i undertøy/seksualitet og den type greier, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få frem dette i søknaden uten at det blir upassende. Har noen noen tips? 

Lurer på om jeg skal starte en undertøysbutikk 😁

Mann

Anonymkode: 449e0...5e7

Skrevet

«Interessert i seksualitet», ja 😂

Du skal ikke heller søke jobb på Kondomeriet, da? 🤔

Anonymkode: e3dbf...307

• Liker 1
Skrevet

Jeg spør igjen. Hva mener du med «den type greier»?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...