Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest i kveld, og tema er 80 tall. Noen gode tips til ei frøken som gikk på barne og ungdomsskole på den tiden og ikke har peiling?? :-)

Husker plast øredobber, strass, tennissokker og tupert hår. Noen flere viktige ingredienser til min look i kveld?

På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Grorud-palme? (du vet: samle sidehårene i en "fontene" på toppen av hodet ;)

Skal du ha bukse, må du dra den laaangt opp, og snurpe den rundt livet (gjerne med et selvlysende belte/bånd i neonfarger).

Strutteskjørt, bukseseler i morsomme farger i kryss foran, smalt slips (gjerne i skai og i neon-farger!)

Singlett med helsetrøye utenpå (du vet sånn hvit m huller som besteforeldre bruker..)

Blå mascara! mengder med rosa lipgloss!! Tyllbånd i håret (i neon farger..), leggvarmere, basketsko (strutteskjørt og basketsko var veldig hot på 80-tallet ;) )

Rutete skjorte som knytes i livet..

Gjest gjest1
Skrevet

Og masse masse øyeskygge og rouge!!! :ler:

Store gensere, krepptang, pastell farger, hockey sveis, skulderputer, tynne slips, buttons...

Skrevet

Thank you! :-) Har vært og handla masse fæle greier. Blir sikkert gøy.

Knallblå øyenskygge, rosa neglelakk og lebestift - skikkelig sjokkrosa. Hvite plastøredobber og hvitt belte med strass for å ha i livet. Et skjørt som jeg skal sy inn nå, og tamburmajorsko - hvite - som jeg fant på en martna. Jajaja. Skal bli en skikkelig lekkerbisken :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...