AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Må si jeg hater folkene som vil ødelegge Europa og stemmer på partiene som lar det skje. De som ønsker migrasjon og ikke ønsker å stoppe dem. Vi vet at det er ekstremt negativt med multikultur og det er ikke bra at vi mister våre land. Hva er galt med dem? Er ikke hodene deres skrudd helt riktig på? Anonymkode: 290fb...748 14
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Liked du ikke kebab og hummus? Anonymkode: 015cb...43a 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Ah, å starte en debatt med å gå til angrep på sine motdebattanter er alltid et tegn på en saklig og fruktbar debatt, og en eksepsjonell måte å få sympati og tilhørighet for sine meninger blant befolkningen. Anonymkode: 3b4d4...003 11
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Politikere og eliten gjør dette mot folkets vilje. Vi stemte mot EU og det var klart flertall mot Schengenavtalen. Allikevel er vi nå en del av pengemaskinen og trollet EU. Anonymkode: 436a6...7af 6
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Jeg er motsatt , fordi det rammer fra krigzone! Velkommen til Europa ! Ta imot med sterke armene! Gjøre Europa better place 👌 Anonymkode: ca101...ddd
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er motsatt , fordi det rammer fra krigzone! Velkommen til Europa ! Ta imot med sterke armene! Gjøre Europa better place 👌 Anonymkode: ca101...ddd Du er vel sikkert en utlending, men selv du vil oppleve de negative konsekvensene multikultur bringer når det når et viss stadium. Anonymkode: 290fb...748 12
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #7 Skrevet 29. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, å starte en debatt med å gå til angrep på sine motdebattanter er alltid et tegn på en saklig og fruktbar debatt, og en eksepsjonell måte å få sympati og tilhørighet for sine meninger blant befolkningen. Anonymkode: 3b4d4...003 -og særlig når det gjøres med slik innsikt og velformulerte argumenter 😄 Anonymkode: 400e2...062 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Skrevet 29. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: -og særlig når det gjøres med slik innsikt og velformulerte argumenter 😄 Anonymkode: 400e2...062 Historien viser at store spenninger i befolkningen skaper fattigdom og hat. Dette vil skje i Norge og, slik det alltid har skjedd andre steder. Det er akkurat som en naturlov. Anonymkode: 290fb...748 7
Gjest Paramount Skrevet 29. februar 2020 #9 Skrevet 29. februar 2020 Er enig med ts bortsett fra det med hatet. Tror ikke så mange egentlig skjønner hva som er i ferd med å skje. Det er fint å hjelpe andre mennesker, det er nok de aller fleste enige om, men det vi i dag ser er ikke hensiktsmessig hjelp. Store problemer vil bli skapt, Europa, som verdens eneste fredelige hjørne, er nærmest tapt allerede. Inklusive Skandinavia. Vi klarer oss helt sikkert, men det er forskjell på å klare seg, og å ha det bra. Men det er vel derfor Europa nå trampes ned av andre kulturer.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #10 Skrevet 29. februar 2020 Hvite menn er de som ødelegger Europa. Anonymkode: 9d795...49d 7
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #11 Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvite menn er de som ødelegger Europa. Anonymkode: 9d795...49d Og dette er et av tegnene på hvordan vi går mot det jeg skriver om. Mer og mer konflikter og problemer. Dette fører med seg økte spenninger, noe som videre økonomiske problem. Norge og Europa vil over tid bli et fattig og stakkarslig kontinent. Alt nå ser vi økonomisk stagnering. Anonymkode: 290fb...748 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #12 Skrevet 29. februar 2020 Glad jeg snart skal dø, fremtiden vår er ødelagt av regjeringen. Anonymkode: b0501...b05 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #13 Skrevet 29. februar 2020 Enig med TS. Blir så lei meg av å se Norge og Europa ødelegges. Anonymkode: cb518...a85 7
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #14 Skrevet 29. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og dette er et av tegnene på hvordan vi går mot det jeg skriver om. Mer og mer konflikter og problemer. Dette fører med seg økte spenninger, noe som videre økonomiske problem. Norge og Europa vil over tid bli et fattig og stakkarslig kontinent. Alt nå ser vi økonomisk stagnering. Anonymkode: 290fb...748 Som skyldes en aldrende befolkning og mindre olje og gassinntekter. Innvandrerne er med på å gjøre konsekvensene av det mindre. Anonymkode: b31f5...3ee 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #15 Skrevet 29. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg hater folkene som vil ødelegge Europa og stemmer på partiene som lar det skje. De som ønsker migrasjon og ikke ønsker å stoppe dem. Vi vet at det er ekstremt negativt med multikultur og det er ikke bra at vi mister våre land. Hva er galt med dem? Er ikke hodene deres skrudd helt riktig på? Anonymkode: 290fb...748 Hva er galt med multikultur? Sinna over at du må se mørkhudede på gata? De har vært her siden 70-tallet, og de har kommet for å bli, det må frepperne bare leve med. Anonymkode: b31f5...3ee 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #16 Skrevet 29. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Historien viser at store spenninger i befolkningen skaper fattigdom og hat. Dette vil skje i Norge og, slik det alltid har skjedd andre steder. Det er akkurat som en naturlov. Anonymkode: 290fb...748 De rikeste landene i verden har alle høy innvandring, nuff said. Anonymkode: b31f5...3ee 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #17 Skrevet 29. februar 2020 Jeg blir så matt av folk som tro de eier et land bare fordi de er født her. Verden er for alle og godene bør fordeles likt. I Norge gnåler vi om hullete asfalt og har partier som kun er opptatt av at vi ikke skal betale bompenger. Snakk om å sitte på toppen av behovspyramiden og fortsatt synes at ting ikke er bra nok. Anonymkode: 33d7e...bd9 8
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #18 Skrevet 29. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir så matt av folk som tro de eier et land bare fordi de er født her. Verden er for alle og godene bør fordeles likt. I Norge gnåler vi om hullete asfalt og har partier som kun er opptatt av at vi ikke skal betale bompenger. Snakk om å sitte på toppen av behovspyramiden og fortsatt synes at ting ikke er bra nok. Anonymkode: 33d7e...bd9 Blir jo nesten ingenting på hver om man skal dele alt likt. Iallefall med den befolkningseksplosjonen som pågår. Synes det er urettferdig at jeg skal ta regningen for at folk i Afrika er uansvarlige og får 10-12 barn per kvinne. Anonymkode: 1688c...b69 8
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #19 Skrevet 29. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir jo nesten ingenting på hver om man skal dele alt likt. Iallefall med den befolkningseksplosjonen som pågår. Synes det er urettferdig at jeg skal ta regningen for at folk i Afrika er uansvarlige og får 10-12 barn per kvinne. Anonymkode: 1688c...b69 Urettferdig? Livet er urettferdig. Er det rettferdig at du ble født i Norge og ikke i en flyktningleir? Anonymkode: 33d7e...bd9 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #20 Skrevet 29. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er motsatt , fordi det rammer fra krigzone! Velkommen til Europa ! Ta imot med sterke armene! Gjøre Europa better place 👌 Anonymkode: ca101...ddd Skjønner ikke helt hva du mener med "rammer fra krigzone", men økt innvandring fra kulturer som ikke er kompatibel med den kulturen vi allerede har vil bare føre til en degradering. Det er ikke uten grunn at Europa var en bra verdensdel, med økt innvandring så vil Europa bli som de landene disse menneskene har flyktet fra. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med multikultur? Sinna over at du må se mørkhudede på gata? De har vært her siden 70-tallet, og de har kommet for å bli, det må frepperne bare leve med. Anonymkode: b31f5...3ee Multikultur er helt greit det så lenge innflytterne tilpasser seg, integrerer seg og er underforstått med at den norske grunnloven er viktigere enn religiøse lover som sharia. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De rikeste landene i verden har alle høy innvandring, nuff said. Anonymkode: b31f5...3ee De rikeste landene blir veldig fort fattige hvis man skal ta inn innvandrere som aldri kommer seg ut i arbeidslivet, velferdsstaten kan ikke overleve hvis innvandrerkvinner blir sett på som annenrangs innbyggere som ikke skal jobbe men holde seg hjemme og stelle for mannen. Anonymkode: aefd0...cc4 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå