AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 jeg er kvinne og er nysgjerrig på strippeklubb. har jeg som kvinne lov til å dra på strippeklubb "for menn"? Hva foregår på en strippeklubb? tenker spesielt på blaze i oslo da det er nærmest meg. jeg har kjæreste (mann), tviler på at han har vært på strippeklubb før, men jeg har et lite ønske om å dra dit sammen. Dere menn: er det rart om kjæresten deres vil dra på strippeklubb (dansende damer) sammen med dere? Anonymkode: 325e9...83e
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Strippeklubber er vel det dårligste en kan bruke penger på,har vært på noen gjennom årene,pga kompiser vil dit,men for min del er det totalt bortkasta penger. Anonymkode: 8f50c...3fe
Gjest Alterego666 Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Jeg har vært på strippeklubb én gang. Det er dyrt, lukter harsk øl, syntetiske vaskemidler og promp, og er befolket av stusselige menn og prostituerte. Dette var for 20 år siden og i USA. Ikke vurdert det siden.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Blaze er den beste, de andre er tragiske. Anonymkode: b0c7b...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå