AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Hei. samboeren min står opp på natta. Og bruker engangshansker for å runke.. vi har kanskje sex 2-3 ganger i mnd.. og han kommer stadig hjem med engangshansker. prøvd å prate med han om det. Og han sier at han bruker de til å rette opp hemorider... tidligere hadde vi sex minst 1 gang hver dag.. og nå har vi det maks 3 ganger i mnd.. Anonymkode: cae47...677
Mezzosoprena Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Engangshansker for å runke? "Rette opp hemorider"? Det er så mye jeg ikke forstår her 😂 8
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Han har sikkert latex fetish. Jeg liker å runke med sleeve på kuken siden er mye deiligere. Prøv å spør han om du kan få runke han med latex hansker. Anonymkode: ea486...ac7 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Om han liker å runke, og liker å gjøre det med hansker på, hva er problemet? Kanskje du synes det er litt merkelig, men la nå den stakkars mannen kose seg med hanskene. Han liker kanskje hvordan det kjennes mot kroppen. Selv om man er i et forhold, så kan man enda ha behov for en liten utløsning. Hadde ikke gått med på om en mann klagde på at jeg hadde meg en runde med meg selv i senga noen dager. Bare slappe av og gjøre alle tingene jeg liker, utvendig stimuli av klitoris. Alle kan ha behov for å onanere noen ganger, om man liker å ha med noen ting som hansker, leketøy ol. så burde jo ikke det være et problem. Anonymkode: fc8b5...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Problemet er ikke at han runker. Problemet er at han sier at han ikke gjør det.. og skylder på at det er hemorider han stapper inn igjen.. problemet er også at vi ikke har sex.. men at han foretrekker hansker kontra å ha sex.. har spurt han om han vil jeg skal ta på hansker, men det vil han ikke. bare syntes det er en merkelig måte å gjøre det på.. har spurt han om han syntes jeg er tiltrekkende for han lenger. Og han svarer ja. Men jeg føler jo det er meg det er noe feil med siden han heller vil bruke hanskene enn å ha sex med meg?! Anonymkode: cae47...677
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #6 Skrevet 1. mars 2020 Hvordan kan du være så sikker på at han runker og ikke fikser på hemoroidene? Om du vet han runker og lyver om det, kjøp deg latex antrekk. Han tenner tydeligvis kun på det. Anonymkode: 4f3f2...dac 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Det kan da vel hende han bruker 95% av hanskene til å fikse på hemoroidene sine. Strengt talt har han vel ingen informasjonsplikt overfor deg hverken når det gjelder hemoridedytting eller onaneringsvaner. Anonymkode: f6521...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå