Gjest mims Skrevet 11. juni 2005 #1 Skrevet 11. juni 2005 har de ikke wonderbra på lindex lenger? jeg har lett, men finner ikke... turte ikke å spørre betjeningen :oops:
~sikka~ Skrevet 11. juni 2005 #2 Skrevet 11. juni 2005 Ja det er skummelt å spørre betjeningeng Men ring dem da vel og spør. Aner ikke jeg ihvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #3 Skrevet 11. juni 2005 Hadde heller ikke turt å spørre :oops: Er ikke så lenge jeg så Wonderbra der, kanskje du kan se i en annen butikk :-)
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #4 Skrevet 11. juni 2005 Jeg ble bare litt nysgjerrig nå: Hvorfor er det så skummelt å spørre i en undertøysbutikk om de har Wonderbra???
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #5 Skrevet 11. juni 2005 Kan vel egentlig ikke gi noe særlig godt svar, men jeg har litt butikkdame fobi..Liker ikke spørre de om ting og tar helst ikke imot hjelp fra de heller :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #6 Skrevet 11. juni 2005 Ok. Trodde et øyeblikk at det var et eller annet med Wonderbra som jeg ikke har fått med meg. Prøvde å søke opp om Lindex selger Wonderbra, men ingen treff. Lykke til med jakten
Fat Sally Lee Skrevet 11. juni 2005 #7 Skrevet 11. juni 2005 Jeg så hyllemeter etter hyllemeter med wonderbra-er når jeg var innom lindex forrige uke... Men det er ikke sikker alle lindexbutikkene har det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå