Gå til innhold

Hvordan klipser man på strømpeholderne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en god teknikk eller er det bare litt øvelse som trengs? Jeg synes det er vanskelig å dytte de gummitingene inn i klipsen når stay-upsen er mellom. Jeg antar at det ikke finnes en annen måte å gjøre det enn sånn som jeg forsøker? 

Anonymkode: 747bc...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stay-ups skal selvsagt ikke brukes sammen med strømpeholder. 

Kløp vanlige strømper til holder, så går nok dette greit. 

Anonymkode: de72e...073

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen en god teknikk eller er det bare litt øvelse som trengs? Jeg synes det er vanskelig å dytte de gummitingene inn i klipsen når stay-upsen er mellom. Jeg antar at det ikke finnes en annen måte å gjøre det enn sånn som jeg forsøker? 

Anonymkode: 747bc...81e

Du har misforstått her - stay-ups skal ikke brukes sammen med strømpeholdere - derav "stay-ups".

Gummitingene er for å holde dem på plass. 

• Liker 5
Skrevet

Stay ups holdes oppe av seg selv av silkonkanten. Dersom du plages med at de sklir ned kan du forsøke å kjøpe en egen type "lim" som selges i klesforretninger. Ikke smør deg inn med bodylotion eller kremet dusjsåpe før du skal bruke stay ups. 

Anonymkode: 4cd46...238

• Liker 1
Skrevet
På 29.2.2020 den 13.01, Teatrica skrev:

Du har misforstått her - stay-ups skal ikke brukes sammen med strømpeholdere - derav "stay-ups".

Gummitingene er for å holde dem på plass. 

Totalt misforstått, dette er noe alle vet, jeg også. . Må jo være første gang slikt skal brukes. Vel, hadde spurt der jeg kjøpte strømper og strømpeholdere, ikke her inne. Ta en nærmere titt denne tråden så ser du det samme som meg.

Skrevet
5 timer siden, Høyeheler skrev:

Totalt misforstått, dette er noe alle vet, jeg også. . Må jo være første gang slikt skal brukes. Vel, hadde spurt der jeg kjøpte strømper og strømpeholdere, ikke her inne. Ta en nærmere titt denne tråden så ser du det samme som meg.

Er dette svaret til meg?

Skrevet
55 minutter siden, Teatrica skrev:

Er dette svaret til meg?

Tenke på den som spurte om hvordan man festet stay ups til hofteholder/stømpeholder. TS fikk en grei bruker veileding av deg.

Følgelig tenke jeg at dette var noe nytt og helt ukjent for TS, som skulle taes ibruk for førstegang. TS hadde nok fått hjelp til å finne de rette strømpene om TS hadde spurt om råd.

Poenget var at du og jeg vet forsjell på stay ups og strømper til en stømpeholder.

Den siste setningen kan du bare glemme om det er den du sikter til. Der har jeg rotet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...