Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2005 #1 Skrevet 11. juni 2005 Jeg skal bestille meg en ny dagkrem nå, men vet ikke hvilken av de 2 til dermalogica jeg skal velge. Jeg har litt tørr hud, men om sommeren er den ikke så gal faktisk... Men kan ikke bruke kremer for normal hud, det blir galt. Lurer litt på intensive moisture balance, men er skin smoothing cream bedre egentlig? hva er forskjellen på de 2?
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #2 Skrevet 11. juni 2005 Jeg bruker Skin Smoothing Cream nå om sommeren, fordi den trekker lettere inn i huden. Med MD under har jeg ingne problemer med tørrhet. SSC er litt tykkere i konsistensen, lukter bedre, og, som allerede nevnt, trekker lettere inn. SSC er for normal/tørr hud, så den burde greie seg for deg, vil jeg tro.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juni 2005 #3 Skrevet 11. juni 2005 Jeg bruker Skin Smoothing Cream nå om sommeren' date=' fordi den trekker lettere inn i huden. Med MD under har jeg ingne problemer med tørrhet. SSC er litt tykkere i konsistensen, lukter bedre, og, som allerede nevnt, trekker lettere inn. SSC er for normal/tørr hud, så den burde greie seg for deg, vil jeg tro.[/quote'] ok takk, lilith det var et kjapt svar. Da tar jeg den. Men jeg bruker ikke MD i sommerhalvåret jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #4 Skrevet 11. juni 2005 ok takk, lilith det var et kjapt svar. Da tar jeg den. Men jeg bruker ikke MD i sommerhalvåret jeg... Jeg har brukt den ganske lite i det siste, også. Jeg har vært syk, og da ble huden min så sår at det sved som kniver. Men det er sikkert lurt å holde seg langt unna om sommeren, hvis man ikke bruker faktor 15 eller høyere hele tiden. (vanskelig å huske).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå