AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Har alltid brukt foundation fra Max Factor. Nå bruker jeg radiant. Men siden jeg er i overgangsalderen så sitter ikke foundation på lengre. Den ligger utenpå huden og ikke på. Og så fort jeg blir varm, så kladder/smelter den. Jeg bruker veldig lite foundation. Er vel kun jeg som ser dette også. Men jeg ønsker å ha noe for å jevne ut og skjule litt. Kan bareMinerals funke? Eller kladder denne også når man blir varm? Eller finnes det noe som tåler varme bedre? Ser jo mange trener med foundation. Hva bruker de? 🤔 har forresten aldri blitt venn med pudder da jeg lett får tørr hud. Og nå med rynker så utgår pudder helt. Kan noen hjelpe en frustrerer dame til å føle seg fresh igjen? Anonymkode: 5eb5e...aca
Humas Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Litt på siden.. men mine hetetokter ble bedre av østrogenplaster. Bare minerals er vel av de bedre, men når huden blir så varm vet jeg ikke hva som kan hjelpe. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Jeg har aldri fått foundation til å sitte pent uten pudder. Har litt fet hud i t-sonen, selv som 40-åring. Har du forsøkt et tynt og transparent pudder du såvidt presser inn på de områdene der foundation lett kladder? Anonymkode: c61d1...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 18 minutter siden, Humas skrev: Litt på siden.. men mine hetetokter ble bedre av østrogenplaster. Bare minerals er vel av de bedre, men når huden blir så varm vet jeg ikke hva som kan hjelpe. Gikk på hormonpreparater før men kuttet ut. Tør ikke bruke det mer dessverre. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fått foundation til å sitte pent uten pudder. Har litt fet hud i t-sonen, selv som 40-åring. Har du forsøkt et tynt og transparent pudder du såvidt presser inn på de områdene der foundation lett kladder? Anonymkode: c61d1...aa9 Ja jeg har prøvd men aldri blitt venn med pudder. Jeg synes huden blir seende mye tørrere ut enn den er. Ønsker ikke for matt hud. Tvert imot. Men jeg kan ha tendenser til litt fetere hud i t-sonen. Anonymkode: 5eb5e...aca
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Jeg bruker kun litt pudder men det forsvinner fort når en hetetokt kommer. Har brukt foundation og pudder og med blir fort tørka vekk med svetten. Vet ikke om det noe vi kan bruke da. Anonymkode: 4fa5e...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 Jeg sliter med ekstremt oljete/fet hud, og det eneste som fungerer for meg er Estee Lauder Double Wear Foundation. Har du prøvd den? Anonymkode: ce7e7...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #7 Skrevet 29. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har prøvd men aldri blitt venn med pudder. Jeg synes huden blir seende mye tørrere ut enn den er. Ønsker ikke for matt hud. Tvert imot. Men jeg kan ha tendenser til litt fetere hud i t-sonen. Anonymkode: 5eb5e...aca Har du prøvd settingspray over? eller en vanlig ansiktsspray? Det gir et veldig naturlig og varig resultat. Anonymkode: c61d1...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Skrevet 29. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med ekstremt oljete/fet hud, og det eneste som fungerer for meg er Estee Lauder Double Wear Foundation. Har du prøvd den? Anonymkode: ce7e7...fc5 Ikke prøvd men den skal jeg sjekke ut 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd settingspray over? eller en vanlig ansiktsspray? Det gir et veldig naturlig og varig resultat. Anonymkode: c61d1...aa9 Godt poeng. Har brukt det før men glemt av litt i det siste. Er mye på farta og har kun en liten toalettmappe med meg. Så derfor har jeg kun tatt med det helt essensielle. Anonymkode: 5eb5e...aca
Maddy25 Skrevet 29. februar 2020 #9 Skrevet 29. februar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke prøvd men den skal jeg sjekke ut Godt poeng. Har brukt det før men glemt av litt i det siste. Er mye på farta og har kun en liten toalettmappe med meg. Så derfor har jeg kun tatt med det helt essensielle. Anonymkode: 5eb5e...aca Urban Decay all nighter setting spray får du i reisestørrelse også. Den er super😊 Er på tilbud på Kicks nå i helgen. 1
LadyM1 Skrevet 12. mars 2020 #10 Skrevet 12. mars 2020 MAC face and body bruker jeg, den sitter godt. Dekker bare lett, men nok til hverdags synes jeg. Ønsker jeg å være sikker på at den sitter bruker jeg pudder og/eller settingspray i tillegg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå