Gå til innhold

middagsbordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Holder på med bordekrasjoner til mitt bryllup. Vil ha mass små glass med roser oppi. Synes ikke det blir noe fint med høye lys da - men det hører jo egentlig med til et middagsbord...

Hva mener dere - kan jeg kjøre telys / telysestaker med gelelys mellom rosene (samme glass på lysestakene og "vasene") eller må jeg ha høye lys????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har bilder av bord uten høye lys - bare te-lys????

Skrevet

Vi skal ha en blanding av t-lys og kubbelys-lave. Har du tenk på det? Fant bilder av noe liknende på DittBryllup, det forrige bladet. Tror det ligger på nettet og. Men det blir helt sikkert veldig fint med bare t-lys. Bare prøv deg fram. Om du drar på Løiten lys, hjelper de deg med å prøvedekke et bord sånn ca slik du har tenkt. Litt lettere å se hvordan det blir da. :)

Skrevet
Hei

Holder på med bordekrasjoner til mitt bryllup. Vil ha mass små glass med roser oppi. Synes ikke det blir noe fint med høye lys da - men det hører jo egentlig med til et middagsbord...

Hva mener dere - kan jeg kjøre telys / telysestaker med gelelys mellom rosene (samme glass på lysestakene og "vasene") eller må jeg ha høye lys????

Du må ikke ha høye lys.

Vi skal ha små coctailglass med vann i og ei avklipt dyprød rose oppi. Ved siden av har vi telysholdere (kjøpt på ikea) med dyprød sand nederst og hvitt telys med blank kopp. Lysene ble utrolig fine når den hvite stearinen var smeltet, for da "skinte" liksom sanden opp :hjerter:

Bladene fra rosestilken og andre dyprøde silkeroseblad sprer vi rundt glasset og telysene og litt utover bordene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi kjøpte små telysholdere i glass på Ikea. Jeg dekorerte dem med gullklistremerker, to ringer som var flettet i hverandre. Det var kjempeflott!

Gjest søtaa
Skrevet

Er telysestakene fra ikea jeg også har kjøpt. Skal ha roser i de - champange eller rosa - ikke helt bestemt meg ennå.. Tenkte å lage gelelys i noen av de og blande litt inn med rosene evt.

Ang Løiten hørtes det veldigflott ut! Men jeg bor i Kristiansand....

Gjest gjest1
Skrevet

Vi skal ha kubbelys på zinkfat middagsbordet, og telys på dei samme fata på kaffe-borda og festen, det blir knall-stilig trur eg! :) Så gjer det du føler for!

Skrevet

Jeg skal heller ikke ha lange lys. Skal også ha telysholdere fra Ikea, og evt. kubbe eller roseformede lys i tillegg.

Skrevet

Husk at høye lys (og blomsteroppsatser) fort gjør det vanskelig å se tvers over bordet!

Vi hadde kubbelys i forskjellige høyder og telys i små, malte og dekorerte telysholdere foran hver gjest.

Skrevet

Er det noen som har bilder av bord uten høye lys - med kubbelys eller telys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...