Gå til innhold

HVOR LANG TID ETTER KAN MAN KLAGE TIL FRISØREN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren oktober(2019), ba om lyse striper. Vise henne flere bilder og hun sa hun forsto. Jeg merka det ikke da, pga lyset i rommet. Men jeg så etterhvert st jeg og har mer orange striper, noen gule og de er heeelt ujevne. Dritstygt. Aner ikke hva jeg skal gjøre med det.. Kan man klage så lang tid etter?

Anonymkode: dbde6...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan selvfølgelig ikke i februar 2020 klage på en frisørbehandling utført i oktober 2019.

• Liker 10
Skrevet

Det skjer ofte med striper, sollyset gjør de ofre orange. De må vedlikeholdes. Slik er livet.

Anonymkode: 4f8b5...832

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes 2 uker er max. Striper gulner etterhvert om du ikke bruker lillashampoo, så da får du nok betale for ny time og stripe på nytt

Anonymkode: 8689a...58c

Skrevet

Nei, du kan ikke klage så lenge etter. Du kan si at du ikke var fornøyd, men overhode ikke forvente ny time etter så lang tid. Hvorfor gjorde du det ikke dagen etter? Så du det ikke da heller?

Trodde det var vanlig at farging eller striping gulner etter hvert. 

Skrevet

Har tatt vare på stripene, brukt lillashampoo osv. Men hun sa det gikk over etterhvert. Derfor jeg nå vil klage. For det er enda ikke borte

Skrevet

Nei du kan ikke klage nå. Du trenger heller ikke rope så innmari.

Anonymkode: 5030c...593

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du kan ikke klage nå. Du trenger heller ikke rope så innmari.

Rope så innmari??? Hva mener du

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rope så innmari??? Hva mener du

Store bokstaver = roping.

Anonymkode: f8261...5ca

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mange spørsmålstegn på rad tolker jeg også som roping. Du må puste, TS.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har ts skrevet med store bokstaver, annet enn i begynnelsen av ord? 

Forøvrig, nei, det er nok dessverre litt sent å klage nå, ts. 

Anonymkode: bfcb1...a27

Skrevet

😂😂😂😂 Klage flere måneder etter.....trur ikke det, gitt....

Anonymkode: 52aa7...4d9

Skrevet

Haha! Dette må være troll!

Anonymkode: 6bf48...481

Skrevet

Høres ut som du burde bruke en toner i håret ditt TS. Prøv deg på Wella Fresh, og faktisk følg instruksene som følger med. Pass på at du kjøper riktig farge også. Du kan også Revlon Color Bomb som muligens hadde hjulpet deg men vanskelig å si uten at jeg får sett håret ditt.

Anonymkode: 777af...082

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du hadde orange striper på tross av at du ba om lyse striper i kalde farger og du har klaget like etter du ble frisert og frisøren sa at dette kom til å gå over og det ikke har gjort det, synes jeg du burde klaget igjen, tidligere. Men alle striper blir gulere med tiden - selv når en bruker blåshampo. Så klagemuligheten er nå utløpt fordi det nå mest sannsynlig ville gulnet uansett.

Det du kan gjøre er å presisere    v e l d i g   tydelig neste gang er at du skal ha kalde farger uten noe gyllent. Og så klager du dersom håret er gyllent etter at frisøren har stripet det.

Du har vært utsatt for en frisør som ikke kan jobben men du burde vært sterkere i klagen din.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan du klage på max to dager etter behandlingen. Alle med blondt farget hår må bruke spesial sjampo og balsam for at det ikke skal bli gult. Det kalles lillasjampo. Det er du som ikke har gjort jobben din og ikke frisøren her altså

Anonymkode: 359fd...fd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...