AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Hva skal til for å få nei til IVF? Gynekologen min har nylig sendt inn søknad om IVF, ny time om 3 mnd. Er undervektig (men har regelmessige sykluser på 26 dager, med eggløsning (og egget slipper). Er redd vekta mi skal sette en stopper for å få gjennomslag (har lest om overvektige som får avslag grunnet vekt). Gjelder det begge veier? Skal sies at vi har ett barn, som ble til på den ordinære måten etter kort tids prøving. Anonymkode: cdd88...5c6
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Du må ha fast adresse med partner, stabil jobb og ok økonomi. Har aldri hørt om noen som har fått avslag. Anonymkode: 223df...6d2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal til for å få nei til IVF? Gynekologen min har nylig sendt inn søknad om IVF, ny time om 3 mnd. Er undervektig (men har regelmessige sykluser på 26 dager, med eggløsning (og egget slipper). Er redd vekta mi skal sette en stopper for å få gjennomslag (har lest om overvektige som får avslag grunnet vekt). Gjelder det begge veier? Skal sies at vi har ett barn, som ble til på den ordinære måten etter kort tids prøving. Anonymkode: cdd88...5c6 Du må ha en bmi mellom 22 og 30 Anonymkode: 0cfca...830 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal til for å få nei til IVF? Gynekologen min har nylig sendt inn søknad om IVF, ny time om 3 mnd. Er undervektig (men har regelmessige sykluser på 26 dager, med eggløsning (og egget slipper). Er redd vekta mi skal sette en stopper for å få gjennomslag (har lest om overvektige som får avslag grunnet vekt). Gjelder det begge veier? Skal sies at vi har ett barn, som ble til på den ordinære måten etter kort tids prøving. Anonymkode: cdd88...5c6 Hvis jeg kan spørre deg,ts. Hvorfor tror du at dere trenger IVF? Jeg har korte sykluser, har eggløsning, bmi på 20, ett barn fra før av og har prøvd i 10 mnd uten å lykkes. Hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: 5445d...ba9
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal til for å få nei til IVF? Gynekologen min har nylig sendt inn søknad om IVF, ny time om 3 mnd. Er undervektig (men har regelmessige sykluser på 26 dager, med eggløsning (og egget slipper). Er redd vekta mi skal sette en stopper for å få gjennomslag (har lest om overvektige som får avslag grunnet vekt). Gjelder det begge veier? Skal sies at vi har ett barn, som ble til på den ordinære måten etter kort tids prøving. Anonymkode: cdd88...5c6 Bare til å gå privat, de er ikke like streng på slike ting. Anonymkode: 89fa6...ba6
Rosmerta Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 Jeg fikk ikke avslag selv om jeg var undervektig etter BMI-systemet, min BMI var 18. De spurte om det da vi var på forsamtale, men det var tydeligvis ikke noe problem. Dette var på OUS. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå