AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Jeg sliter med mye kviser, så jeg fikk resept på en krem som heter epiduo som skulle smøres på ansiktet hver kveld. De to første dagene gikk det helt fint, men dag 3. så begynte jeg å svi noe intenst samt blir veldig rød. Dagen etter der prøvde jeg det samme, men det svei enda mer, så jeg tok på vaselin for å lindre svien. Det hjalp lite, så jeg vasket den bort. Idag på morgenen så våknet jeg med kinn som var røde og det så ut som jeg nesten hadde fått brannskader på øyelokkene. Huden flasser og det svir bare jeg tar en nøytral krem i ansiktet. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 44812...069
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Den er ganske heftig. Du kan bruke den feks annenhver dag eller la den bare være på en liten stund før du vasker den av igjen. Viktig å bruke en fuktighetskrem til tørr hud. Anonymkode: 19e30...c04 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er ganske heftig. Du kan bruke den feks annenhver dag eller la den bare være på en liten stund før du vasker den av igjen. Viktig å bruke en fuktighetskrem til tørr hud. Anonymkode: 19e30...c04 Takk for svar 😊 Det står i pakningsvedlegget at hvis man får slike bivirkninger så skal man slutte å bruke den, så jeg tenker å gå innom et apotek idag for å høre. Hadde du også fått slike bivirkninger av denne? Tørr nesten ikke ta den på for det svir helt forferdelig. Har det ikke helt godt for tiden heller, så har grått en del, så det har blitt enda rødere og ubehagelig rundt øynene.. ts Anonymkode: 44812...069
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Holder den langt unna øynene og tar et tynt tynt lag bare på stedene med aktiv akne annenhver dag og bare på kvelden. Anonymkode: fc2f6...dc6
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Jeg har ikke fått så stekte reaksjoner, heldigvis. Bruker den kun der det trengs ca annenhver kveld. Merker at der bare stikker og klør veldig på huden.. ps: husk at kremen bleker tekstiler! Anonymkode: 87bf9...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå