AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Etter nesten 20 år sammen i et forhold med mye «rutine»sex, kjenner jeg at jeg må utvikle meg mer. Mannen vet at jeg har likt å utfordre oss mer enn han har likt, samtidig som han kanskje for mange år siden ville utforske, så virker det ikke som han er der nå. Vet han er veldig redd for å miste meg og sjalu. Så om jeg sier jeg ønsker sånn og sånn sex, kan han tro jeg ikke vil ha han og bør derfor finne noen andre. men alt jeg vil er at vi skal utvikle oss sammen. Finne på nye ting. Gjøre ting vi gjorde for 10-15 år siden, og ja, gjøre alt vi har lyst til. Noen som har opplevd lignende og har erfaring med å ta opp slike temaer? Tips og råd?:) Anonymkode: 0d9f2...00d
Gjest Paramount Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: men alt jeg vil er at vi skal utvikle oss sammen. Finne på nye ting. Gjøre ting vi gjorde for 10-15 år siden, og ja, gjøre alt vi har lyst til. Det er med sex som det er med mat. Når du dekker på bordet må det være noe der som begge har lyst på. Noen ganger har dere en felles favoritt, andre ganger er den ene mer fornøyd enn den andre. Neste gang er det motsatt. Men begge må ha matlyst. Det kan virke som at han ikke har samme apetitten som deg. Han må skjerpe apetitten, og du kan forsøke å hjelpe han med det. Hva det innebærer konkret må du, som kjenner han best, tenke ut selv. Men han er matlei, han trenger inspirasjon.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Samme her, 20 år sammen, store barn og begge har tid og lyst til mye sex. Men han vil bare ha vanlig sex og blir livredd og ser på meg som at jeg skulle vært helt gal når jeg hinter om å prøve noe litt mer vågalt. Ikke liker han godt leketøy eller. Kjedelig. Anonymkode: 6bbb0...77f
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Skrevet 29. februar 2020 Prøvd analsex? Anonymkode: 0689f...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 Kn han tro det fordi du oppfatter de slik, eller har han uttrykt dette tydelig? Det spørs jo og hva det er du foreslår tenker jeg. Er jo forskjell på «vanlig» sex og om du foreslår gruppesex eller filming på nett liksom. Men om han setter seg på bakbeina tenker jo jeg at sexolog kan være en god ide - ikke for at du skal «få rett», men det kan ofte være lurt med en tredjepart. Men nei, jeg har selv ikke opplevd dette. Dog foreslår jeg ikke så voldsom uvanlige ting (eller; har gjort det og, men aksepterer et neitakk på ting jeg vet er ganske uvanlig og krevende for de fleste). Anonymkode: 1dc68...f74
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 Kloke ord fra Paramount igjen 🤗 Vi har vært sammen lenge men hos oss er det meg (mann) som ønsker noe nytt mens det er damen som holder igjen. Jeg vil gjerne innføre leketøy, rollespill, lettere BDSM og til og med trekant for å "sprite" opp sexlivet men får lite gehør fra den andre parten. Hun har også fått "tilbud" om å ha sex med andre om hun får hekt på noen, bare for å få variasjon. Rart at så mange par er så lite "kompatible" når det gjelder sex... Jeg er mye mer "eksperimentell" enn henne. Anonymkode: bfa58...332
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #7 Skrevet 1. mars 2020 Takker for mange fine innspill her!:) Vi har en liten vei å gå innser jeg, da vi er så forskjellig. Ble sammen i ung alder og jeg føler kanskje det er først nå de siste fem årene at jeg vet hva jeg virkelig liker, at jeg nyter og gir god sex også. Det var ikke det fokuset da vi ble sammen. Slik sett er vi nok ikke helt kompatibel i senga som ellers i forholdet. Også hadde jeg vel trodd det var mannen i forholdet som kom til å mase mest, ha størst behov for variasjon osv. Er overrasket over at det er jeg som sitter med følelsen om dette. ts Anonymkode: 0d9f2...00d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #8 Skrevet 1. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også hadde jeg vel trodd det var mannen i forholdet som kom til å mase mest, ha størst behov for variasjon osv. Er overrasket over at det er jeg som sitter med følelsen om dette. Neida, er slett ikkje uvanlig at kvinnen har mest lyst 😊 Anonymkode: b25e4...bb7
Ansagt Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 På 29.2.2020 den 11.05, Paramount skrev: Det er med sex som det er med mat. Når du dekker på bordet må det være noe der som begge har lyst på. Noen ganger har dere en felles favoritt, andre ganger er den ene mer fornøyd enn den andre. Neste gang er det motsatt. Men begge må ha matlyst. Det kan virke som at han ikke har samme apetitten som deg. Han må skjerpe apetitten, og du kan forsøke å hjelpe han med det. Hva det innebærer konkret må du, som kjenner han best, tenke ut selv. Men han er matlei, han trenger inspirasjon. Mat man har lyst på vekker stort sett appetitten..
Gjest Alterego666 Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 Hos oss er det jeg som er gitt rollen pådriver, og hun som er den som stiller kritiske spørsmål. Jeg har ingen spesifikke fetisjer, men liker mangfold i lek for mengfoldets skyld, og for å unngå at vi stivner i rutiner. Det som har blitt min strategi er å snakke åpent om sex og om tenning, og å være oppmerksom overfor henne. I senga og i andre situasjoner. Vi kjøper også begge en del leketøy og utstyr som liksom ligger der til benyttelse. Vi mener selv at vi utvikler oss godt sammen og i stort sett samme retning. Vi blir mer og mer åpne og frie, og best av alt: Vaniljesex i misjonærstilling blir bare mer og mer intens og kjærlighetsfylt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå