AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Sønnen til kjæresten til min tante? Diskuterer med ei venninne som sier jun mener det er ike innafor som noe annet. Han er ikke fetteren min, men siden min Tante og hans far er samboere så blir det helt feil . Enig? Uenig?? Anonymkode: a67ed...ef1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Det er kleint. Anonymkode: c6f72...05a
Gjest Familytree Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke fetteren min Problem solved👍 Hvorfor jun? Hvis du tror at det blir helt feil... ikke gjør det. Men hvis du tenker på dette for mye, kanskje...betyr det at du vil gjøre det. Noe å reflektere med puten i kveld😊
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Så lenge det ikke er kjøtt og blod er det vel ikke noe galt i det? Anonymkode: a0dec...378 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Skrevet 29. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det ikke er kjøtt og blod er det vel ikke noe galt i det? Anonymkode: a0dec...378 Blir feil når det er noen man treffer i fam selskap og ungene til filleonkel. Anonymkode: a67ed...ef1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Skrevet 29. februar 2020 Selv om det hadde vært fetteren din hadde det vært helt greit. Foreldrene til kong Harald var fetter og kusine og det samme var foreldrene til kong Olav... Ikke lurt å få barn slik i generasjon etter generasjon da, slik de kongelige historisk sett har gjort, men i en generasjon har det ingenting å si og det er helt lovlig for fetter og kusine å gifte seg og få barn. Anonymkode: 30b3a...a1c
Gjest Familytree Skrevet 29. februar 2020 #7 Skrevet 29. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke lurt å få barn slik i generasjon etter generasjon da, slik de kongelige historisk sett har gjort, men i en generasjon har det ingenting å si og det er helt lovlig for fetter og kusine å gifte seg og få barn. Anonymkode: 30b3a...a1c Men ingen vet hvor mye consanguinity det er i hver persons gener...
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Skrevet 29. februar 2020 Det kan fort bli kleine situasjoner av det i etterkant men ingenting galt med det i utgangspunktet Anonymkode: fbcd8...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå