Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 6.6.2020 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Lukter denne veldig typisk mann? Fikk lyst til å prøve ^^

Anonymkode: df923...898

Ja, den lukter ganske mann. Jeg bruker herreparfyme også jeg da, så for meg gjør det ingenting. :fnise: 

AnonymBruker

Dere damer som bruker herredeodorant, får dere kommentarer fra andre damer/menn om at dere bruker dette, eller glir det bare inn i mengden, uten at andre rundt legger særlig merke til det? 🤔

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer som bruker herredeodorant, får dere kommentarer fra andre damer/menn om at dere bruker dette, eller glir det bare inn i mengden, uten at andre rundt legger særlig merke til det? 🤔

Jeg har aldri fått noen andre kommentarer enn at jeg lukter godt. :fnise: Både av kvinner og menn. Nå skal det jo sies at min hudkjemi absolutt ikke funker med typiske blomstrete dameparfymer, da, så det har nok noe med det å gjøre. 

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Jeg har aldri fått noen andre kommentarer enn at jeg lukter godt. :fnise: Både av kvinner og menn. Nå skal det jo sies at min hudkjemi absolutt ikke funker med typiske blomstrete dameparfymer, da, så det har nok noe med det å gjøre. 

Hvilken deo bruker du da? 🙏

AnonymBruker
På 5.5.2020 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Da jeg gikk på vgs hadde jeg problemer med å finne en effektiv deodorant/antiperspirant som gjorde at jeg ikke luktet vondt. Det som faktisk funket var en Calvin Klein deostick for menn. Jeg har jo nå funnet en deodorant for damer som funker for meg, skal sies.

Anonymkode: cba9d...af4

Hvilken deo bruker du nå som funker? 🙏

AnonymBruker
På 6.5.2020 den 10.05, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste jenter som bruker mannedeo gjør det fordi de opplever mindre svettelukt da. At damedeoene ikke virker like godt. Det er i hvert fall derfor jeg vurderer det. Er så lei av å smøre på meg flere ganger om dagen, og så lukter klærne fortsatt svette...

Men sliter med å finne en mannedeo som ikke lukter skikkelig mann. Noen tips?

Anonymkode: e8c07...48f

Jeg lurer også på dette, hvilke mannedeo lukter minst mann, men samtidig deilig og har en lukt som varer? 🙏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...