AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Jeg kan starte med at syklusen min er fullstendig uoversiktlig og jeg aner ingenting om dpo eller ikm. I går begynte jeg å blø veldig lett og tenkte at her kommer mensen og satte i en tampong. Når jeg så skulle skifte den var det omtrent ingen blod. Så jeg gikk over til vanlige truseinnlegg. Har blødd minimalt, så i dag tidlig bestemte jeg meg for å prøve å teste med en tidlig test, der dukket det opp en ultrasvak strek, fortsatte å blø litt i dag og nå i kveld gikk denne blødningen over i en slags slimete blank utflod. Hva i all verden er det som skjer? Kjemisk? Festeblødning? Vil man ikke blø som normalt ved kjemisk, og bare litt spotting ved en festeblødning? Jeg føler jeg blør mye til at det skal være festeblødning, men sammenlignet med en vanlig menstruasjon er dette overhodet ingenting 🤷🏼♀️ Anonymkode: e6a3e...878
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Kan nesten høres ut som kjemisk. Var slik da jeg hadde det. Men jeg kan såklart ta feil! Anonymkode: aae12...f8c
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan nesten høres ut som kjemisk. Var slik da jeg hadde det. Men jeg kan såklart ta feil! Anonymkode: aae12...f8c Er nok kjemisk ja, negativ test i dag og nå fossblør jeg - akkurat som vanlig og med sterke mensensmerter 😭 Anonymkode: e6a3e...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå