Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sminket meg mye, liker ikke følelsen av fremmede ting i ansiktet. Og man må også følge med på om alt sitter som det skal, det er jo pinlig hvis den fargede kremen er blitt skjoldete og har smittet av på den lyse blusen, eller mascaraen har forflyttet seg nedover ... 😕 

Men jeg føler meg så kjedelig og lite fresh, nå som jeg har blitt eldre. Når jeg prøver meg på litt sminke, så føles det bare som om alt forsvinner ii løpet av et par timer. Det er helt uaktuelt å ta på et tjukt lag, det synes jeg ser kunstig ut i denne alderen. 

Hva er deres sminkerutiner, dere som har passert 45?

Anonymkode: 8067d...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å søke opp sminkevideoer på YouTube. Veldig mange gode tips der, og lettere å forklare via video i stedet for å skrive. 

Anonymkode: 948ae...098

Skrevet

Jeg bruker litt lett foundation for å jevne ut hudtonen og pudder i t-zonen, markerer øyebrynene og har på mascara og lypsyl/lipbalm. Det er alt jeg bruker til hverdags, og det er nok til at jeg ser mer opplagt og velstalt ut. Hvis du synes at sminken "forsvinner" fort, har du kanskje et "underlag" som ikke egner seg for sminke? En god fuktighetskrem etterfulgt av en primer tilpasset din hudtype kan gjøre at sminken sitter bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...