Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #1 Skrevet 11. juni 2005 Vi har helårsdyner fra Høie, men de blir for varme på denne årstiden (tiltross for de lave temperaturene som har vært hittil) - og nå må jeg gå til innkjøp av sommerdyner. Men hvor kan jeg skaffe dette billigst mulig - er ikke interessert i å betale flere hundre kroner for dyner som skal brukes et par-tre måneder i året. Noen som vet hva sommerdyner koster hos Kid, Jysk, Coop Obs! ? Og er det andre steder de har sånt billig? K
Nella Skrevet 11. juni 2005 #2 Skrevet 11. juni 2005 Jysk er nok det billigste eller IKEA. Tror du kan få tynn dyne til under 100 lappen på jysk jeg...
Gjest dyne Skrevet 11. juni 2005 #3 Skrevet 11. juni 2005 Hei! Jeg kjøpte råbillige sommerdyner noe jeg angrer på... For det første er de litt for lange i forhold til standard dynetrekk-størrelse (selv om det var oppgitt standard mål) noe som fører til at den bulker og klumper seg inni dynetrekket. I tillegg er den stiv og føyer seg ikke etter kroppen (selv om den ikke kjennes slik ut før du har lagt deg). Så dobbelsjekk dette før du kjøper!
Catzy Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 Vi har en superbillig sommerdyne fra IKEA, kostet ca 200 kr i forfjor. Men den er syntetisk, og dermed litt ubrukelig. Kjøpte en ny med dun hos Kid. Har ikke testet den helt enda, så jeg vet ikke om det hjelper med dun. Den kostet 599. Men vi har dobbeltdyne, 200x220, og enkeltdynene koster noe annet. Catzy
Gjest ATA ii Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Er det ikke Kid som har salg 30% på alt? Ei venninne kjøpte akkurat dyner og puter til familiehytta der, og skrøt av at hun fikk det så billig.
Gjest Fruktfat Skrevet 12. juni 2005 #6 Skrevet 12. juni 2005 har kjøpt (syntetisk) sommerdyne på kid til 139,- (220 lang). og nå er det jo -30%, og vanlig lengde er jo billigere!
CecilieB Skrevet 12. juni 2005 #7 Skrevet 12. juni 2005 Kjøpte sommerdyner til 10 kr stykket på IKEA for litt siden. Duger helt glimrende de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå