Gå til innhold

Hvor feil blir dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å legge til min stesønn og stedatter på snap? Jeg er 17år eldre enn den yngste. Føler jeg roter i livet dems, eller er det helt Ok? Kjæresten min syntes jeg skal. Jeg er usikker. Hva syntes dere? 

Anonymkode: 354d1...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min har flere av barna mine på Snap. Hvordan mener du at det roter i livet deres om du har dem på Snap? 

Anonymkode: 189af...9af

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min har flere av barna mine på Snap. Hvordan mener du at det roter i livet deres om du har dem på Snap? 

Anonymkode: 189af...9af

Siden jeg ikke er deres mor. Så er jeg ikke ei gammel stemor for de, tar også snap av venninner/festligheter osv.. Redd om de syntes det er "ekkelt". Om du forstår meg riktig. 

Skrevet

Så lenge de legger deg til først er det helt innenfor, ikke motsatt vei (tenker jeg). De velger selv hva de deler med det 

Anonymkode: d927f...cc7

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge de legger deg til først er det helt innenfor, ikke motsatt vei (tenker jeg). De velger selv hva de deler med det 

Anonymkode: d927f...cc7

Takk for svar. Jeg har tredjemann, han er 16. Ikke de to andre. 

• Liker 2
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg har noen tantebarn som jeg har vært usikker på om jeg skal legge til. Har derfor droppet det, og tenkt at de kan ta initiativ. 2/4 har gjort det. Er du usikker, la det være opp til dem. 😊

Skrevet
2 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Jeg har noen tantebarn som jeg har vært usikker på om jeg skal legge til. Har derfor droppet det, og tenkt at de kan ta initiativ. 2/4 har gjort det. Er du usikker, la det være opp til dem. 😊

Tror de tenker det samme som meg, spesiellt gutten😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...