AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Å legge til min stesønn og stedatter på snap? Jeg er 17år eldre enn den yngste. Føler jeg roter i livet dems, eller er det helt Ok? Kjæresten min syntes jeg skal. Jeg er usikker. Hva syntes dere? Anonymkode: 354d1...0cf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Samboeren min har flere av barna mine på Snap. Hvordan mener du at det roter i livet deres om du har dem på Snap? Anonymkode: 189af...9af 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min har flere av barna mine på Snap. Hvordan mener du at det roter i livet deres om du har dem på Snap? Anonymkode: 189af...9af Siden jeg ikke er deres mor. Så er jeg ikke ei gammel stemor for de, tar også snap av venninner/festligheter osv.. Redd om de syntes det er "ekkelt". Om du forstår meg riktig. Anonymkode: 354d1...0cf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Så lenge de legger deg til først er det helt innenfor, ikke motsatt vei (tenker jeg). De velger selv hva de deler med det Anonymkode: d927f...cc7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge de legger deg til først er det helt innenfor, ikke motsatt vei (tenker jeg). De velger selv hva de deler med det Anonymkode: d927f...cc7 Takk for svar. Jeg har tredjemann, han er 16. Ikke de to andre. Anonymkode: 354d1...0cf 2
Gjest Geirfuglen Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har noen tantebarn som jeg har vært usikker på om jeg skal legge til. Har derfor droppet det, og tenkt at de kan ta initiativ. 2/4 har gjort det. Er du usikker, la det være opp til dem. 😊
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 2 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg har noen tantebarn som jeg har vært usikker på om jeg skal legge til. Har derfor droppet det, og tenkt at de kan ta initiativ. 2/4 har gjort det. Er du usikker, la det være opp til dem. 😊 Tror de tenker det samme som meg, spesiellt gutten😄 Anonymkode: 354d1...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå