Gå til innhold

kanskje gresset er litt grønnere på den andre siden...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bob-kåre

heisann, dere kg slitere...

det snakkes så mye om utroskap her, og hvor ille det er.

tydligvis er det mange som har vært utro her i landet, men de fleste fordømmer det. :P

det jeg lurer på er om noen av dere har vært utro, og ikke angret på det noen gang? møtt en person-hatt ett fantastisk knull-og ikke fortalt det til noen-bare du og den personens hemmelighet? :oops:

kanskje ett dårlig nachspiel, et utested, eller kanskje i en busk på vei hjem fra byen... noe som i allefall har fått dere til å miste alle hemmningene.. :rodme:

bob-kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange i dette langstrakte land som har vært utro og likevel fordømmer det... :-? Lenge leve dobbeltmoralen, liksom... :-?

Til spørsmålene dine... Ja, jeg har vært utro en gang eller to. Jeg angrer aldri på det jeg har gjort, så ja jeg har vært utro uten å angre på det ettepå. Men jeg har aldri vært utro og gått fra typen for å bli sammen med den jeg var utro med...

Har kun vært utro to ganger, den første gangen vet jeg ikke om jeg vil karakterisere som utroskap engang, for det var mens jeg var såpass ung at man aldri knulla noen første kvelden...hehe...

Det er jo liksom noe med det når man er utro, da... Den spenningen, det at det er kun dere to i hele verden som vet om det... Det er liksom så pirrende, gjør deg enda mer full av lyst...

Men til opplysning, det høres kanskje ut som jeg ikke er annet enn utro nå, men det er f e i l altså... Jeg ser ikke på meg selv som så forferdelig som jeg kanskje høres ut her.

Jeg råder ingen til å være utro, for det er ikke akkurat så veldig pent gjort.. Men på en annen side... Vi lever vel bare en gang, så man må jo leve mens man kan?! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært utro og angrer ikke! Da fikk jeg i hvertfall han ut av systemet.... Tror nok neppe jeg kommer til å gjøre det en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av de som fordømmer utroskap :evil:

Men er også av de som har vært utro - en gang. :oops:

Den gang var det over med typen min fra min side, hadde bare ikke gjort det slutt enda fordi han var bortreist på ferie. Jeg tok meg en helgetur og var utro. Da han kom hjem fra ferie dro jeg opp til han, sa hva jeg hadde gjort og slo opp. Utro skal jeg aldri mer være.

Har også vært på den andre siden av gjerdet... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isla, du ser at du selv dyrker dobbeltmoralen nå?

Sier du er en av de som fordømmer utroskap, og forteller så at du har vært utro selv? .... Spiller ingen rolle om du gjorde det slutt med typen like etter, utro var du uansett...

Ser så mange skriver at de fordømmer utroskap, og at de har vært utro selv en gang, men de skal aldri være det igjen, sier de...

Huff, hør på dere selv... Dere kan vel ikke vite det? Vi vet aldri med 100% sikkerhet om morgendagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...