AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg har i tidligere jobber hatt medarbeidersamtaler årlig og personalmøter ofte. Nå har jeg jobbet en plass i 1,5 år og enda ikke vært borti noen av delene. Er ikke det lovpålagt? Føler jeg aldri får noe tilbakemelding. Anonymkode: 12262...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 28. februar 2020 #2 Del Skrevet 28. februar 2020 Nei, ingen av delene er lovpålagt. Men du kan jo spørre om tilbakemelding, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Del Skrevet 29. februar 2020 Medarbeidersamtaler er pålagt om det er IA-bedrift Anonymkode: 7a8d9...bcd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Del Skrevet 29. februar 2020 Jeg jobber i IA bedrift. Ikke hatt medarbeidersamtale. 2 år har gått. Anonymkode: 8300d...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Del Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i IA bedrift. Ikke hatt medarbeidersamtale. 2 år har gått. Anonymkode: 8300d...757 Det bør du ta med lederen din. Jeg jobber også i en IA bedrift og vi sjefen er pålagt til å ha medarbeidersamtale hvert år. Anonymkode: cf2c7...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #6 Del Skrevet 29. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Medarbeidersamtaler er pålagt om det er IA-bedrift Anonymkode: 7a8d9...bcd Nei. Og nå er forøvrig alle bedrifter IA-bedrifter. Anonymkode: a761f...4b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #7 Del Skrevet 29. februar 2020 Er det vanlig at det gis tilbakemelding på jobben på en medarbeidersamtale? Har jeg aldri fått. Anonymkode: e0fcd...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Del Skrevet 29. februar 2020 Arbeidsgiver er pålagt å tilby medarbeidersamtale, men den ansatte er ikke pålagt å takke ja. Anonymkode: bd9d8...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #9 Del Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at det gis tilbakemelding på jobben på en medarbeidersamtale? Har jeg aldri fått. Anonymkode: e0fcd...354 Har jeg aldri fått. Pleier å være en slags veiledning i hvordan du kan tjene bedriften bedre. Hvilke mål har du, hva skal du bi bedre på osv. Anonymkode: aa168...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #10 Del Skrevet 29. februar 2020 På forrige jobben min gikk det 9 år før jeg ble innkalt til medarbeidersamtale. På min nåværende jobb tok det 7 med:) Usikker på om det er lovpålagt, men er lurt å ha hvert år i hvert fall Anonymkode: 6301b...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 1. mars 2020 #11 Del Skrevet 1. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Arbeidsgiver er pålagt å tilby medarbeidersamtale, men den ansatte er ikke pålagt å takke ja. Anonymkode: bd9d8...efb Hvor har du hjemmel for det? Jeg ville nå heller sagt omvendt - arbeidsgiver kan velge om man vil tilby, arbeidstaker må komme dersom det innkalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå