Gå til innhold

Helt ærlig, ja eller nei til silikonpupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange vil si nei, men de liker større pupper likevel. Så hva er det egentlig?

Anonymkode: 9cef2...aeb

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Det er forskjell på silikonpupper og store naturlige pupper. 

Og alle liker forskjellige pupper, akkurat som rumper, neser, hår, peniser, bukser, skjørt, lange bein, korte bein osv.

Det som er viktig, er hva man selv synes, ikke hva noen andre på et forum synes. 

Skrevet

Altså, langt fra alle menn foretrekker store pupper. Mannen min har sagt rett ut at han savner størrelsen puppene mine hadde før jeg ble gravid... Jeg bruker 70C nå under graviditeten, og det synes han er alt for stort for hans smak.

Anonymkode: 5e0e7...7dd

• Liker 2
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 31bda...69d

Skrevet

Naturlige mellomstore bryster er hva jeg foretrekker.

Skrevet

Jeg har opplevd alle typer pupper. Små, store, mellomstore, silikon.....

Foretrekker alle typer fremfor silikon....selv bittesmå pupper. 

Anonymkode: 5f90d...782

• Liker 5
Skrevet

Synes det er helt innafor med silikon for de damene som har veldig små og ønsker en "akseptabel" størrelse og form. Eventuelt de som er misfornøyde med puppene sine etter graviditet osv.

Det er derimot ikke veldig pent med de som velger ballonger som står rett ut fra kroppen. Har sett flere eksempler ved silikon som ser fint og naturlig ut.

Men litt naturlige store hengepupper er finere enn silikon synes nå jeg :)

Anonymkode: 56886...262

Skrevet

Er ikke fan av fiksing på kropp, men om man vil gjøre det så dømmer jeg ikke. Men blir alltid litt skuffa av dårlige silikon pupper. Om det ikke er synlig så reagerer jeg ikke i det hele tatt. 

Skrevet

Hadde jeg hatt små bryster, hadde jeg nok vurdert det, ja. Etter 3 barn nå vurderer jeg brystløft nettopp fordi jeg er ung og puppene mine pleide å være lekre haha. Kjør på tenker jeg, så lenge man prøver å holde proporsjoner noenlunde korrekt i henhold til egen kropp så Go go for it. E-cup når man er 45 kg derimot er gjerne ikke det lekreste. 

Anonymkode: 736f0...6eb

Skrevet
17 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Naturlige mellomstore bryster er hva jeg foretrekker.

Hvis frua di ikke har det da?

• Liker 1
Skrevet

Mine er strl 70c, nå går jeg gravid og de er 75c og de vokser fremdeles. Har barn fra før, slank og ikke antydning til å ha vært gravid tidligere. Bare at jeg blir aldri fornøyd med puppene mine. 

Skrevet

Hvorfor vil noen ha store pupper egentlig? Man ser jo bare større ut generelt... du kan være så slank og trent som bare det, men vil alltid se litt smålubben ut om du har store pupper etter min mening. Jeg er føler meg ihvertfall heldig som har 70A. Ville ikke hatt større om jeg fikk betalt for det

• Liker 4
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis frua di ikke har det da?

Jeg gidder ikke en gang anerkjenne kvinner som ikke har mellomstore bryster.

Slapp av det var ikke alvorlig ment,

jeg er singel og har ingen interesse i å være i et forhold. Så det er noe jeg ikke går rundt å gidder tenke på.

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Jeg har små implantater under muskel, vært med menn som sier de hater silikon uten at de har visst at jeg har dette selv 😁 så tar ikke menn som sier silikon er fælt seriøst, når de ikke vet at den de ligger med har silikon engang

Anonymkode: 637ba...070

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, Kokoloko skrev:

Hvorfor vil noen ha store pupper egentlig? Man ser jo bare større ut generelt... du kan være så slank og trent som bare det, men vil alltid se litt smålubben ut om du har store pupper etter min mening. Jeg er føler meg ihvertfall heldig som har 70A. Ville ikke hatt større om jeg fikk betalt for det

Samme her! Har også 70A. Hvis jeg forstørret puppene mine, ville jeg ikke klart å løpe etter bussen eller på tredemølle 😅 Jeg er petite person.

Anonymkode: f658f...55c

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er så Harry 

Anonymkode: c1227...97e

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her! Har også 70A. Hvis jeg forstørret puppene mine, ville jeg ikke klart å løpe etter bussen eller på tredemølle 😅 Jeg er petite person.

Anonymkode: f658f...55c

Enig! Pluss at jeg ville sett utrolig rar og «fremtung» ut... litt som en «P» 😂 nei, takke meg til små nette pupper! Og personlig syns jeg store pupper er litt harry 🤷🏻‍♀️ Men godt man er forskjellige 

Skrevet

Silikonpupper kan være fint som bare det, alt etter hvordan det er utført. 

Anonymkode: 1ceaa...dc6

Skrevet

Silikonpupper er deilig, men det må ikke være overdrevet og det må se naturlig ut.😋

Anonymkode: ae806...e63

Skrevet

Små er mer klasse og stilfullt enn store.

Anonymkode: c13c7...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...