AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Del Skrevet 28. februar 2020 Jeg har alltid fått til å få mobilen koblet til bilen via Bluetooth. Den har liksom automatisk koblet seg på når jeg har startet bilen. Nå vil den ikke koble seg på. Jeg prøver søke opp bilen via telefonen og den finner bilen men sier at den er for langt unna. På bilen finner den ikke telefonen når jeg gjentar nytt søk. Har også prøvd å slette lagret telefonen på bilen men den slettes ikke. Har skrudd av og på Bluetooth på telefonen så klart, skrudd av telefonen. Ingwnting hjelper. så da trenger jeg hjelp fra noen kloke smarte mennesker.. Anonymkode: 96643...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 28. februar 2020 #2 Del Skrevet 28. februar 2020 Sikkert lettere å få hjelp hvis du sier hva slags bil, hvilken modell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Del Skrevet 29. februar 2020 Mammas bil (Honda CR-V) holdt på sånn. Det løste seg etter en tur på verkstedet for å oppdatere programvaren i bilen den ene gangen. Den andre gangen holdt det å oppdatere telefonen - hun hadde en iOS-oppdatering liggende på vent. Anonymkode: 6d6d8...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #4 Del Skrevet 29. februar 2020 Ok takk for svar. Da må den vel på service da, for min iPhone har alle iOS oppdateringer Anonymkode: 96643...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #5 Del Skrevet 29. februar 2020 11 timer siden, petterm skrev: Sikkert lettere å få hjelp hvis du sier hva slags bil, hvilken modell osv. Citroen C3 Anonymkode: 96643...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå