AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Jeg er spesielt bekymret for treningssentre og utesteder i disse tider. Det har noe med hygienefaktor ved stedene som jeg tenker at gjør smitte høyere sannsynlig enn f.eks. hvis man jobber på skoler eller sitter på bussen i 5-10 minutter fra A til Å. Tror dere det vil bli vanlig stappa på utesteder i helgen, og at folket er naive, eller vil jeg dra ut, klokka passerer 01:00, og det er temmelig lite folk og edru stemning i bylivet? Danse tett, kline med randoms, tisse på hverandre i pissoaret, alle som tar på kranen på do, osv. I tillegg er det kaldt, influensasesong... begynner å tvile på min lyst til å dra ut i helgen, og dra på treningssenter til mandagen... Alle har jo sikkert nå sett dokumentaren hvor de simulerer hvor fort et virus sprer seg. I praksis har det vært i Norge i 14 dager før første nyhet om det kom, og på den siden kan 1 person smitte mange, og de igjen går og lever sine liv og bryr seg ikke og smitter flere? Anonymkode: 46ae2...288
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Jeg sluttet å dra på byen i helgene for 15 år siden. Så nei det skal jeg ikke, ikke på grunn av corona men fordi jeg ikke liker å dra ut på byen. 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Selger de Coronaøl? Anonymkode: 99d3d...8c6 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Folk må klare å lla være å gjøre noe gøy hver helg. jeg har ikke gjort noe gøy påå flere måneder. Anonymkode: da59b...bfc 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Nei, tar ingen unødvendige sjangser, det blir netflix her til faren er over for å si det slik. Anonymkode: 557e4...372 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Går an å ha de like gøy hjemme, trenger ikke gå ut på byen og drikke seg full for å ha det gøy. Anonymkode: 3a62b...c40 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Ja også skal jeg drikke masse coronaøl. Anonymkode: 19b4e...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #9 Skrevet 28. februar 2020 Forstår meg ikke på voksne mennesker over 30 som finner glede i å fly rundt på byen hver helg. Så nei, jeg personlig har ingen planer om det; korona eller ei. Anonymkode: b5acd...841
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #10 Skrevet 28. februar 2020 Ja, skal på konsert! Villig til å ta noen uker i karantene for å se den! Anonymkode: e4863...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #11 Skrevet 28. februar 2020 Hadde jeg vært interessert i å dra på byen i dag, hadde jeg dratt selv med tanke på Coronaviruset. Jeg er ikke redd for sykdommen, så jeg har tenkt å leve livet selv om det er fare for sykdom. Det blir hysyeri å frykte og gå på butikken, trening, ta buss, handle, jobbe osv. Jeg forstår de med nedsatt immunforsvar at de er redde, men folk med god helse og godt immunforsvar, skal ikke gå rundt å være redde for viruset. Det var samme hysteri rundt svineinfluensa. Anonymkode: d7332...458 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #12 Skrevet 29. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, skal på konsert! Villig til å ta noen uker i karantene for å se den! Anonymkode: e4863...dd1 Og du er vel klar over at når man er ferdig med disse ukene i karantene, blir man ikke frisk selv om man har blitt friskmeldt? Altså ny karantene. Friskmeldt på nytt. Nye tegn på sykdom. Ny karantene. Friskmeldt på nytt. Nye tegn på sykdom. Ny karantene. Og så videre. Hvem vet hvor lenge, og om man noen gang kan bli helt frisk. Føler du at den ene konserten virkelig er verdt det ...? Anonymkode: 33cef...ca4 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #13 Skrevet 29. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er vel klar over at når man er ferdig med disse ukene i karantene, blir man ikke frisk selv om man har blitt friskmeldt? Altså ny karantene. Friskmeldt på nytt. Nye tegn på sykdom. Ny karantene. Friskmeldt på nytt. Nye tegn på sykdom. Ny karantene. Og så videre. Hvem vet hvor lenge, og om man noen gang kan bli helt frisk. Føler du at den ene konserten virkelig er verdt det ...? Anonymkode: 33cef...ca4 Så lenge personen ikke er en storrøyker, har sykdom relatert til lungene, astma, pågående cellegift eller kyssesyken så dør ikke personen av Corona. Ro deg kraftig ned. Anonymkode: c6e01...771 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #14 Skrevet 29. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så lenge personen ikke er en storrøyker, har sykdom relatert til lungene, astma, pågående cellegift eller kyssesyken så dør ikke personen av Corona. Ro deg kraftig ned. Anonymkode: c6e01...771 Nei, kanskje ikke vedkommende er den som dør, men smitter en annen med svakere helse som dør, en person som kunne ha levd i mange år til. Er du klar over hvor egoistiske og navlebeskuende disse "jeg kan ta det med ro, for jeg dør ikke"-argumentene høres ut ...? Det fines faktisk mennesker der ute som gjerne vil leve, men som får forkortet livet sitt på grunn av denne "jeg kan ta det med ro, for det skjer ikke meg noe"-mentaliteten. Anonymkode: 33cef...ca4 4
Bollis Skrevet 29. februar 2020 #15 Skrevet 29. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge personen ikke er en storrøyker, har sykdom relatert til lungene, astma, pågående cellegift eller kyssesyken så dør ikke personen av Corona. Ro deg kraftig ned. Anonymkode: c6e01...771 Personen vil smitte andre som kan dø. 1
solmåneogstjerner Skrevet 29. februar 2020 #16 Skrevet 29. februar 2020 (endret) Nei skal ikke på byen, men det har absolutt ingenting med virushysteriet å gjøre. Om du vil dra så gjør du det. Uansett tid på kvelden. Endret 29. februar 2020 av solmåneogstjerner
OnFire Skrevet 29. februar 2020 #17 Skrevet 29. februar 2020 Jeg skulle egentlig ut, men ombestemte meg pga smittefaren og fordi jeg så for meg færre folk enn normalt.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #18 Skrevet 29. februar 2020 2 minutter siden, OnFire skrev: Jeg skulle egentlig ut, men ombestemte meg pga smittefaren og fordi jeg så for meg færre folk enn normalt. Åh, må du ha mange folk på byen for å ha det moro? Anonymkode: 7f583...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #19 Skrevet 29. februar 2020 100% sikkert at du kan få corona på byen. Koster vel rundt 100 kroner tenker jeg. Veldig få utesteder som ikke selger det, men værre på bussen og treningssenteret, aldri sett det der før. Anonymkode: 3e033...89a 2
OnFire Skrevet 29. februar 2020 #20 Skrevet 29. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, må du ha mange folk på byen for å ha det moro? Anonymkode: 7f583...1ab Ikke mye vits i å gå ut om det er få folk. Jeg ville evt dratt ut alene siden jeg ikke har noen single kompiser å dra ut med, til et lokalt utested der jeg fort treffer på noen kjente fjes, men ikke særlig ålreit å dra ut alene om det er få folk.
Anbefalte innlegg