AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Samboeren og jeg planlegger vår neste ferietur og vi ser at vi kommer fra ganske forskjellige planeter med tanke på hvilket budsjett vi er vant til hva overnattingen gjelder. Det gjør at jeg er litt nysgjerrig på hva andre tenker er «normalt» for 14 dagers ferie? Ønsker gjerne svar uavhengig av lokasjon, fordi jeg synes det er interessant å høre hva andre gjerne legge seg på! Anonymkode: d6b53...5a4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Tenker for øvrig utenlandsferie hovedsaklig, men alle svar er av interesse! Anonymkode: d6b53...5a4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Det kommer jo helt an på hvilken destinasjon! New York vs. Kambodsja feks, helt vidt forskjellige budsjett. For meg kommer det helt an på hvor jeg skal og hva jeg skal gjøre der. Skal jeg på storbytur er jeg mest nøye på beliggenhet, men ikke så nøye på standard(jeg bodde forøvrig midt i hjertet av Gdansk i en nydelig studioleilighet i fire dager til 1600kr der var både standard og beliggenhet på topp). I New York får man vel knapt ei natt på et greit hotell til den prisen. I Asia er jeg mer nøye på standard(ikke så gira på småkryp og diverse!), men der får man så mye for pengene igjen at man kan bo relativt fancy uten at det går utover feriebudsjettet. Anonymkode: 0ab2f...b88 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Jeg pleier som regel å booke rom til 3500-4000 kroner natten. Avhengig av hvor man reiser får man selvsagt ulik standard for den summen. Anonymkode: 3b80d...435 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Vi pleier som regel å bruke 1000-1500kr per natt på hotell. Booker aldri lavere enn 4 stjerner, og aldri lavere enn 8 på rating fra besøkende på hotels.com. (Skalaen går fra 1-10) Anonymkode: abe5d...21e
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Følger prinsipp om ikke mindre enn 4*. Stor forskjell i prisen om det er New York eller Gdansk. Vi reiser ofte på 1 ukestur til Syden. Da koster det ca 30.000 for to personer med all inklusive. Anonymkode: db494...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå