AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Var på et andregangsintervju på onsdag til en jobb som jeg har skikkelig lyst på, og føler intervjuet gikk bra. I dag sendte jeg en melding til lederen der og spurte om de hadde tatt en avgjørelse. Fikk en hyggelig melding tilbake om at dem ikke var helt i mål, og vil ta kontakt på mandag. Vil dette si at jeg ikke får den?🤔 Anonymkode: 91f1c...63b
Caeruleus Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Det kan bety at de vil tenke på det til mandag. De skal gjerne ha et møte der de tar en avgjørelse.. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Hvordan kan vi vite det? Anonymkode: 78dc5...973
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan vi vite det? Anonymkode: 78dc5...973 Sier ikke at dere kan vite, men kanskje noen har vært i samme situasjon 😊 Anonymkode: 91f1c...63b
Mezzosoprena Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var på et andregangsintervju på onsdag til en jobb som jeg har skikkelig lyst på, og føler intervjuet gikk bra. I dag sendte jeg en melding til lederen der og spurte om de hadde tatt en avgjørelse. Fikk en hyggelig melding tilbake om at dem ikke var helt i mål, og vil ta kontakt på mandag. Vil dette si at jeg ikke får den?🤔 Anonymkode: 91f1c...63b Dette betyr at de ikke er helt i mål,og at de vil ta kontakt med deg på mandag. 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Jeg er ikke synsk eller noe, men jeg tenker kanskje at det betyr at de ikke er helt i mål og tar kontakt på mandag? Anonymkode: dc068...f02 10
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Uff, mase etter to dager? De er sikkert ikke ferdig med intervjurunden eller har hatt ansettelsesmøte og vil ta det over helgen. Anonymkode: 39b1a...e5d 6
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #8 Skrevet 29. februar 2020 Sannsynligvis er de ikke helt i mål. Det tar ofte mye tid å ringe referanser på 2-3 personer. Jeg gir aldri dårlige nyheter på en fredag, så det hender jeg ringer den vi ansetter før helgen, og de som ikke får stilling etter helgen. Eller så har de innstilt en annen som nummer én og som vil avvente svaret her før de sier noe til deg. Anonymkode: 63d4a...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #9 Skrevet 29. februar 2020 Altså, snakk om å ha dårlig tålmodighet i en prosess som ofte tar mye mer tid enn to dager. Anonymkode: 23c68...d57
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #10 Skrevet 29. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis er de ikke helt i mål. Det tar ofte mye tid å ringe referanser på 2-3 personer. Jeg gir aldri dårlige nyheter på en fredag, så det hender jeg ringer den vi ansetter før helgen, og de som ikke får stilling etter helgen. Eller så har de innstilt en annen som nummer én og som vil avvente svaret her før de sier noe til deg. Anonymkode: 63d4a...ccc Jeg vet at dem allerede har ringt referansene mine men tenker også litt at dem kanskje har innstilt en annen som nummer en ja, og avventer svar før dem tar kontakt med meg. Anonymkode: 91f1c...63b
Mezzosoprena Skrevet 29. februar 2020 #11 Skrevet 29. februar 2020 Jeg må også legge til at det kanskje er litt i overkant å sende en forespørsel som base kan tolkes som å mase på et svar. 1
Humas Skrevet 29. februar 2020 #12 Skrevet 29. februar 2020 Du har vært i 2 gangsintervju og de har kontaktet referanser, da venter mab til man får svar. Jeg vil tro at det ikke er noen lur idé å mase på de da.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #13 Skrevet 29. februar 2020 4 minutter siden, Teatrica skrev: Jeg må også legge til at det kanskje er litt i overkant å sende en forespørsel som base kan tolkes som å mase på et svar. Syns ikke det er så masete jeg da, jeg vil jo gjerne få et svar :) Føler at jeg har hatt en god dialog med dem, så syns ikke det var farlig å sende den meldingen. Anonymkode: 91f1c...63b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #14 Skrevet 29. februar 2020 Nok ikke et sjakktrekk hvis det står mellom deg og en annen at du maser 😅 brukte ofte helgen på å gå gjennom alt så vi ikke tok en forhastet beslutning Anonymkode: 72a6e...e6e
Mezzosoprena Skrevet 29. februar 2020 #15 Skrevet 29. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det er så masete jeg da, jeg vil jo gjerne få et svar Føler at jeg har hatt en god dialog med dem, så syns ikke det var farlig å sende den meldingen. Anonymkode: 91f1c...63b Nei nei, deg om det... 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #16 Skrevet 29. februar 2020 Det er jo ikke noe å tenke på. Du får svar på mandag. Anonymkode: 3815f...6c3
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. februar 2020 #17 Skrevet 29. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det er så masete jeg da, jeg vil jo gjerne få et svar Føler at jeg har hatt en god dialog med dem, så syns ikke det var farlig å sende den meldingen. Anonymkode: 91f1c...63b Helt enig, i hvert fall etter et annengangsintervju er det innafor å sende en melding. Og som arbeidsgiver hadde jeg alltid gitt svar til alle som søker, såpass respekt skal man ha for mennesker. Uansett om de får den eller ikke. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #18 Skrevet 29. februar 2020 Ja, jeg ville avventet litt for to dager er ikke særlig mye. Ting kan ta litt tid når det gjelder slike ting. Jeg har kun tatt kontakt i noen få tilfeller når det tar unaturlig lang tid, men ikke så kort tid etter. Ikke nødvendigvis at de ser på det som negativt da, men nå vet du i hvert fall at de vil ta kontakt på mandag. Anonymkode: 571da...93e
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #19 Skrevet 29. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok ikke et sjakktrekk hvis det står mellom deg og en annen at du maser 😅 brukte ofte helgen på å gå gjennom alt så vi ikke tok en forhastet beslutning Anonymkode: 72a6e...e6e Tror nok ikke det er meldingen jeg sendte som er avgjørende! Folk er rimelig frempå, og jeg tror nok de andre også har tatt kontakt! Anonymkode: 91f1c...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå