Gå til innhold

Hvor er Dolce Gusto kapsler billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bra tips.

Anonymkode: 86c81...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke spesielt billige noe sted. De tjener penger på oss som har kjøpt maskiner og må ha de kapslene. Vi må bare betale. 

Anonymkode: 72641...5a0

• Liker 1
Skrevet

Pleier å finne gratis på finn

Anonymkode: e252e...81d

Skrevet

Kaffekapselen.no

Anonymkode: 007c3...163

Skrevet

Kiwi.

Anonymkode: 9472a...bc4

Skrevet

Sjekk Meny.  De har "ta tre, betal for to" som fast tilbud på masse kaffekapsler.  Jeg kjøper alltid mine kapsler der, men det er en type som kan brukes på Nespresso-maskiner da.  (prisen pr. kaffekopp er da nede i 2,60 :))

Anonymkode: 0d4f6...b10

Skrevet
2 timer siden, asterix skrev:

Kaffekapselen tar betalt for frakt hvis du handler for under tusen kroner, synes heller ikke de er så veldig billige der.  Enkelte kapsler er alltid veldig billige, men da har styrken vært for svak, eller det har vært den typen som bare egner seg som short espresso.  (jeg vil ha sterk/ dark Lungo)

Skrevet

Jeg pleier kjøpe 180 kapsler til 500 kr av to ulike sorter hver gang jeg bestiller så jeg også får det fraktfritt. Har i hvert fall ikke funnet det jeg kjøper billigere noe sted. Det blir 2,78 pr kaffekopp for meg da.

Lungo er dyrere da, så 3,06 pr kopp for den om du kjøper nok til å få det fraktfritt.

Det var jo bare et tips. Om du allerede får dem billigere et annet sted er det jo bare å la være å følge tipset.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk Meny.  De har "ta tre, betal for to" som fast tilbud på masse kaffekapsler.  Jeg kjøper alltid mine kapsler der, men det er en type som kan brukes på Nespresso-maskiner da.  (prisen pr. kaffekopp er da nede i 2,60 :))

Kaffe til Nespressomaskin er jo billigere enn til Dolce Gusto da, men Nespressokaffe smaker jo høgg.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kaffe til Nespressomaskin er jo billigere enn til Dolce Gusto da, men Nespressokaffe smaker jo høgg.

Du har misforstått helt, det er motsatt. Doce Gusto smaker høgg og Nespresso er en sann nytelse ;)

Og det jeg prøver å si er at vi heldigvis har forskjellige preferanser, og godt er det!

• Liker 1
Skrevet

...men det burde ha vært litt ekstratilbud på slike også av og til. Om så bare en time en to på en torsdag.  :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...