Gå til innhold

Jeg er så lei av å bli kalt lurekuk og annet dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp gjennom årene så har jeg hatt min del med damer for å si det forsiktig. Har som oftest et sted mellom 4 og 6 fuckfriends samtidig, i tillegg blir det en ond night stand her og der. 

Fikk høre av ei venninne i dag at jeg "bare" er en lurekuk, en som bare skal ned i trusa på damene, og at disse damene føler seg skikkelig utnytta fordi jeg fikk de i seng. 

Hva pokker, vi lever i 2020, disse damene jeg har meg med er kanskje ikke så ivrige på flere partnere som det jeg er, men de har da sine ligg de også. Synes det er skikkelig dritt at de liker meg, vil ligge med meg, og når de innser at det ikke er noe mer så skal de sette merkelapp på meg. Hva faen. Da får de slutte å ligge rundt selv da. Helt håpløst. 

Hva tenker dere om disse damene, er det rett av de å slenge sånn drit om meg?

Anonymkode: ae0c4...934

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har misforstått hva luremus/lurekuk er

Anonymkode: 94f53...2ab

• Liker 8
Skrevet

Kanskje ikke så rart at du har fått merkelapp. 4-6 fuckfriends samtidig og til enhver tid tyder på at du har i overkant med testosteron. At damene føler seg utnytta er ikke særlig rart. Hadde ei jente holdt det gående på samme vis, hadde merkelappen hatt en betydelig sterkere tekst enn "luremus".

Skjerpings, lille venn!

Anonymkode: 690d4...f65

• Liker 5
Skrevet

Troll 

Anonymkode: 0d137...0a0

Skrevet

Merkelig at lurekuk er det motsatte av luremus. Bare en observasjon. 

Og nei, det er ikke rett av dem. Alt handler om forventningsavklaring. Et langvarig forhold er ikke et mål for fuckfriends eller ons. Om man vil ha noe mer enn sex, får man gjøre det klart i forkant, tenker jeg 

Skrevet

De prøver å kontrollere din seksualitet. De er undertrykkere

Anonymkode: 96471...b24

Skrevet

Ei venninne har kalt deg lurekuk og du er lei av å bli kalt lurekuk?

Anonymkode: 6a760...fa4

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har misforstått hva luremus/lurekuk er

Anonymkode: 94f53...2ab

Det er de som sier det, jeg vet hva jeg er, jeg er en grakuk. Komisk i grunn at de ikke forstår forskjellen. 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on. 

Skrevet

Her har vi et språkforvirret troll. 

Anonymkode: 3b1ae...dc8

• Liker 2
Skrevet

Det spørs jo om du er ærlig med dem eller ikke. Hvis du er åpen om at du har flere partnere og kun er interessert i et seksuelt forhold, så har de ingen rett til å kalle deg noe stygt om de går med på det. Men hvis du ikke spiller med åpne kort, og luller dem inn i en falsk tro om at det kan bli noe mer, så fortjener du å bli kalt både lurekuk og det som verre er.

Anonymkode: 2b512...eb7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette

Anonymkode: a77c4...9b6

Skrevet

Jeg har aldri hørt noen kalle en eneste mann for lurekuk så dette er enten tull eller veldig sjeldent. Dessuten hvis det skal være en sammenligning til begrepet "luremus" så har du helt misforstått betydningen av ordet. Sorry, men dette var et dårlig forsøk. 

Anonymkode: 25118...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...