Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #1 Skrevet 9. september 2002 :oops: Jeg sover middag hver dag. Oftest med masse klær. Som et nytt menneske etterpå. Så kommer natten. Alle vinduer åpne. Helt splitter naken, oppå dyna. Svetter og frys, svetter og frys hele natten. Utslitt om morgenen. Hvor for svette om natten og ikke når jeg sover middag ????????????? Jeg vet at noen kaller det for " nattsvette ". :oops: :oops: :oops: :oops:
Gjest indiangranny Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Hei Jeg vil ikke være frekk men det kan være beynelsen til overgangs alderen. Jeg er nok der nå selv med hetetokter og svetter mye.Jeg begynte med soyatabletter og det hjalp.Jeg ville ikke ta østrogen og skolemedisin derfor tok jeg naturmedisin i stedet. hilsen indianlady :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #3 Skrevet 24. september 2002 :oops: Hei Indianerlady ! Jeg vet jo at det er overgangsalderen. Har tatt blodprøve for mange år siden. Er 46 år nå. Men det jeg lurte på var: Hvorfor svette om natten og ikke når jeg sover middag? Har forresten hatt noen bedre dager nå. Så lenge det varer, til det starter på nytt igjen. Det går jo i perioder. Er det andre som har opplevd det samme, altså svette om natten og ikke når en kviler middag ?
Litago Skrevet 24. september 2002 #4 Skrevet 24. september 2002 Joda, jeg svetter om natten! Men aldri hvis jeg sover om ettermiddagen. Noe jeg sjeldent gjør, men dog... Aner dessverre ikke hvorfor. Jeg er i følge legene ennå ikke i overgangsalderen så det kan det ikke være. Kanskje noen av oss bare har en termostat som går totalt amok når vi er inne i en dyp søvn? Blir veldig glad for andre litt mer seriøse forklaringer! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå