AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Jeg og min samboer har vært sammen i snart 12 år. Vi har ett fint forhold, med mye historie, barn osv. Når det gjelder seksualitet, så har det alltid vært jeg som har vært pådriveren, og selvom det kan være frustrerende, har jeg forsøkt å være forståelsesfull for at alle er forskjellige. Overraskelsen var derfor stor når sexlivet vårt for 3 år siden brått fikk seg en stor oppsving. Brått var det samboeren min som var initativtaker, og vi har aldri hatt det bedre. Men, så fant jeg ut etterpå hva som var årsaken: ett forhold på si disse mnd hvor vi hadde (hva jeg trodde) var ett bra sexliv. Dette er nå som sagt 3 år siden, og vi har jobbet oss gjennom utroskapen og har valgt å satse på hverandre. Men, nå som før dette skjedde, er sexslivet tilbake der det var før, omtrent ikke eksisterende. Er det noen som har vært i samme situasjon som meg som har noen råd? Jeg elsker samboeren min, elsker familielivet vårt, og alt rundt, men det er overraskende hvor mye fokus det tar når det intime ikke fungerer.. Tips og råd tas imot med takk. Anonymkode: f8e8d...7eb
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Han drives kanskje av spenningen, det forbudte, det uoppnåelige. Han opplevde det da han hadde forholdet på si, men nå er han tilbake til det gamle, kjente, trygge, "kjedelige". Har dere prøvd å eksprimentere med litt "forbudt" sex? Kanskje inkludere andre mennesker, om så bare i fantasien? Sex på "forbudte" steder? Anonymkode: a7e6b...4d7
Gjest Paramount Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overraskelsen var derfor stor når sexlivet vårt for 3 år siden brått fikk seg en stor oppsving. Brått var det samboeren min som var initativtaker, og vi har aldri hatt det bedre. Men, så fant jeg ut etterpå hva som var årsaken: ett forhold på si disse mnd hvor vi hadde (hva jeg trodde) var ett bra sexliv. You don't say... Det går begge veier
Gjest Paramount Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han drives kanskje av spenningen, det forbudte, det uoppnåelige. Han opplevde det da han hadde forholdet på si, men nå er han tilbake til det gamle, kjente, trygge, "kjedelige". Har dere prøvd å eksprimentere med litt "forbudt" sex? Kanskje inkludere andre mennesker, om så bare i fantasien? Sex på "forbudte" steder? Anonymkode: a7e6b...4d7 Godt råd det med fantasien. Noen mener også at "Your marriage should not be the end of your fantasies, but the beginning." Endret 28. februar 2020 av Paramount
Gjest Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg