AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Hei! For en måned siden fikk jeg tilbud som ringevikar i en BHG og har vært på jobb fire ganger. I dag har jeg fått tilbud om en fast heltid jobb som jeg takket ja til. (første heltidjobs i norge!! 😄) Så jeg er nødt til å slutte som ringevikar hos dem. Jeg har forstått at som tilkalingsvikar man egentlig ikke trenger å 'si opp' og at man bare kan gi beskjed at man ikke lenger ønsker å være med på lista. MEN for 2 dager siden har jeg takket ja på tekstmelding til 1 dag arbeid i bhg den 12/03. Noe som jeg ikke lenger KAN gjøre nå. Det jeg lurer på er om jeg kan bare si ifra at jeg ikke kan jobbe den dagen likevel, eller er det bindende? Takk for svar! Anonymkode: 30c64...c42
AwkwardAlice Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Det er vel bare å ringe og gi beskjed så de kan ringe nestemann på listen? Gratulerer med fast stilling forresten!
Acardis Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Da gjør jeg det sånn! Er min allerførste arbeidserfaring her I Norge så jeg ville gjøre alt riktig! 😄 og takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå