Gå til innhold

Improving lives vs onlinelifechange

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte prøve meg på nettkurs om kosthold og trening. Har fått gode inntrykk av både improving lives og onlinelifechange. Har en bok skrevet av de samme jentene ilag som jeg kjøpte i 2017, men ønsker noe mer nettbasert denne gangen. Hva er forskjellen på disse kursene?? Orker ikke kjøpe begge. 

Anonymkode: c8690...a2c

Skrevet

Ikke kjøp noen av de. Dette var to "venninner" som ble uklare. Nå driver de hver for seg. Mari har det klikka helt for.

Anonymkode: 76980...1c2

Skrevet

Ah, så trist for dem da 😕 

har dere andre forslag? Behøver hjelp og rådgivning om kosthold og trening. Har Lifesum-appen som gir meg oversikt og oppskrifter, men savner noe mer helhetlig. Trener for så vidt også regelbundet uten at det gir noe resultat på vekta iallefall. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, så trist for dem da 😕 

har dere andre forslag? Behøver hjelp og rådgivning om kosthold og trening. Har Lifesum-appen som gir meg oversikt og oppskrifter, men savner noe mer helhetlig. Trener for så vidt også regelbundet uten at det gir noe resultat på vekta iallefall. 

Send en mail til: https://siljebjornstad.blogg.no/om-meg

PS, kjenner henne ikke privat. Men vet hvem det er.

Anonymkode: 76980...1c2

Skrevet

Hvis du syns det er greit med engelsk, ville jeg prøvd Second nature: https://www.secondnature.io/

Jeg har brukt dem, og det handler veldig mye om å endre tankegangen rundt mat. Jeg syns det er effektivt, og det legger opp til en livsstilsendring som jeg kan holde over tid. I tillegg til at de også introduserer styrketrening, for å bevare muskler og holde deg sunn.

De har samarbeid med helsevesenet i Storbritannia, og har bl.a. vært brukt til behandling av diabetes type 2 der, men funker helt fint for oss uten diabetes også. 

Anonymkode: 4a918...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...