AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 kunne tenke meg jobb i skolen. Ikke som kontaktlærer, men SFO, hjelpelærer og følge opp enkelt elever. Her jeg bor er det aldri slike stillinger utlyst. Får man nok å gjøre ved å stå som vikar? Vet det ikke er lurt å si opp fast stilling for vikariat, men håper på fast når man har ett ben innenfor. Er foresten barnehagelærer. Anonymkode: a5089...a59
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Vet at mange assistenter på skolen sliter med å få fast, da behovet varierer fra år til år. Anonymkode: 5eff4...b77
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at mange assistenter på skolen sliter med å få fast, da behovet varierer fra år til år. Anonymkode: 5eff4...b77 Støtter denne. Behovet avhenger av elevene. Det er forskjell på antall elever fra år til år samt hvor mange av de som er på Sfo og eller trenger ekstra hjelp. Ville heller prøvd et år med permisjon fra barnehagen for å få litt føling på hva som kan bli. Anonymkode: 0cc0e...393
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Det er muligens usikkert om du får noe uttelling for utdannelsen din som assistent i grunnskolen. Jeg jobbet en del år som kontorfagarbeider i skolen, og det var få, om noen, av assistentene som hadde mer i lønn enn meg, selv om de hadde mer studiepoeng enn meg. Anonymkode: fb0fa...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå