AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Har funnet en rimelig flytur for meg og min mann til Malaga i mai. Yes!! Tenkte jeg skulle bestille i morgen. Men nå ligger jeg våken i natt og er i tenkeboksen. Flyturen hjem blir nemlig den 15.mai. Ikke at det skulle være et problem, men så kom jeg til å tenke at; tenk om vi blir sittende i karantene og ikke kommer oss hjem til 17.mai - og til gutten vår som skal gå i barnetog! Skrekk og gru! Er dette en bagatell synes dere? Er det jeg som er hysterisk som tenker sånn? Burde jeg bare bestille? Har jo så lyst å reise når denne muligheten kom - forbaska coronavirus! Anonymkode: 98f5d...f6a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Ikke så veldig lurt å bestille flybilletter nå. Vi aner jo ikke nå noe om hvordan situasjonen er om to-tre måneder. Med så mye usikkerhet som det er nå, bør du ikke bestille billetter dersom du ikke kan takle situasjoner med karantene/forsinkelser etc. Man får heller ikke igjen på forsikringen om turen avbestilles pga virusfrykt, kun hvis det er utstedt reiseråd fra Utenriksdepartementet. Jeg ville ventet og sett senere. Jeg har selv billetter til Spania i april vi ikke vet om vi får brukt. Anonymkode: bc6c8...f7c
Edie Skrevet 1. mars 2020 #3 Skrevet 1. mars 2020 Tråden stenges. Grunnet store mengder tråder om Coronavirus vil vi opprettholde én aktiv tråd i hvert underforum. I dette rommet (Reiseliv) vil denne tråden beholdes åpen: Andre innfallsvinkler vil kunne diskuteres f.eks. på Aktuelle saker og politikk, Generelt debatt eller Kropp og helse. Edie, adm.
Anbefalte innlegg