AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Dates har vært ekstra lystne på meg siden jeg har vært så «ren» 12 år i forhold. At jeg ble pult hardt nærmest daglig i 12 år betyr ingenting, man blir visstnok bare verdiløs og «løs i vagina» av en ONS her og der. Forklar meg hvorfor man får en mer vid og ekkel vagina av sex 1 gang i mnd fremfor hard sex hver dag med en partner? Ikke noe forskningsartikkel man finner på dette for å si det sånn 🙄 Innlegget er ekte, men også en tankevekker til tullinger der ute. Anonymkode: 62438...a83 34
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 AMEN!! Endelig noen som sier det! Anonymkode: 49527...74c 7
Jr.Garcon Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 (endret) Det at du har holdt deg til samme partner i 12 år vil selvfølgelig bli ansett mer positivt enn en dame som på de 12 årene har hatt 8 kjærester og 74 knullepartnere - i alle fall blant de fleste vil det anses positivt. Men det handler selvfølgelig ikke om bullshit som løshet i vagina osv. Endret 28. februar 2020 av Jr.Garcon 10
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dates har vært ekstra lystne på meg siden jeg har vært så «ren» 12 år i forhold. At jeg ble pult hardt nærmest daglig i 12 år betyr ingenting, man blir visstnok bare verdiløs og «løs i vagina» av en ONS her og der. Forklar meg hvorfor man får en mer vid og ekkel vagina av sex 1 gang i mnd fremfor hard sex hver dag med en partner? Ikke noe forskningsartikkel man finner på dette for å si det sånn 🙄 Innlegget er ekte, men også en tankevekker til tullinger der ute. Anonymkode: 62438...a83 Man gjør ikke det 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Det handler ikke om at vagina blir løsere eller noe sånt. Men det er fordi man foretrekker en jente som ikke har vært borti mange ulike menn. Enkelte liker ikke tanken på at man har delt dama si med en viss antall menn. Og det sier noe om hvilken karakter en jente har hvis hun har holdt seg til 1 partner all den tiden eller hvis hun har hatt sex med 30 menn. Det handler om hvilket syn menn har på sex. Enkelte mener det burde deles mellom 2 personer som er forelsket i hverandre og ser ned på "meningløst sex" Anonymkode: 536d9...189 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om at vagina blir løsere eller noe sånt. Men det er fordi man foretrekker en jente som ikke har vært borti mange ulike menn. Enkelte liker ikke tanken på at man har delt dama si med en viss antall menn. Og det sier noe om hvilken karakter en jente har hvis hun har holdt seg til 1 partner all den tiden eller hvis hun har hatt sex med 30 menn. Det handler om hvilket syn menn har på sex. Enkelte mener det burde deles mellom 2 personer som er forelsket i hverandre og ser ned på "meningløst sex" Anonymkode: 536d9...189 Du skjønner vel at dette er totalt hodeløst? Hva mener du kvinner skal gjøre dersom de blir dumpet? Være alene resten av livet for at de ikke skal bli horestemplet eller skal de ikke akseptere å bli dumpet? Altså hallo. Anonymkode: 3b1d5...120 14
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Du skjønner vel at dette er totalt hodeløst? Hva mener du kvinner skal gjøre dersom de blir dumpet? Være alene resten av livet for at de ikke skal bli horestemplet eller skal de ikke akseptere å bli dumpet? Altså hallo. Anonymkode: 3b1d5...120 Altså mener ikke at en kvinne skal være alene etter et brudd. Det er forskjell på å ha faste ulike partnere enn å ha sex med menn du har møtt på samme kveld altså type one night stands. Dette er jo ikke not nytt at menn foretrekker at dama ikke har pult rundt bare for å pule. Eksempel. Hvis en jente har hatt 10 partnere med jevne mellomrom hvor det har vært 1 partner om gangen, vs en jente som har hatt 1å partnere på 5 måneder. Så er førstevalget den første jenta. Det var du som spurte og Jeg bare sier det rett ut Anonymkode: 536d9...189
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #8 Skrevet 28. februar 2020 Du får skrive så mange innlegg du vil, menn flest synes ikke det er positivt om du har hatt mange ulike partnere. Hverken for sex eller forhold. Men det handler ikke om at vagina blir fysisk slapp av det. Som på så mange andre områder har menn og kvinner motsatte preferanser når det kommer til sex. Menn vil ha kvinner som har hatt få, kvinner vil ha menn som har hatt mange (jevnt over). Jeg selv forstår ikke hvorfor det er så viktig for kvinner at menn har hatt mange sexpartnere, men sånn er biologien Anonymkode: ae75f...9ad 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #9 Skrevet 28. februar 2020 Hvem sitter på date og diskuterer hvor mange man har hatt sex med? Anonymkode: 35d6a...bdb 11
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #10 Skrevet 28. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får skrive så mange innlegg du vil, menn flest synes ikke det er positivt om du har hatt mange ulike partnere. Hverken for sex eller forhold. Men det handler ikke om at vagina blir fysisk slapp av det. Som på så mange andre områder har menn og kvinner motsatte preferanser når det kommer til sex. Menn vil ha kvinner som har hatt få, kvinner vil ha menn som har hatt mange (jevnt over). Jeg selv forstår ikke hvorfor det er så viktig for kvinner at menn har hatt mange sexpartnere, men sånn er biologien Anonymkode: ae75f...9ad Menn med mange partnere er like ekle. Sikkert fullt av sykdommer og virus æsj. Nei, best å bare aldri ha noen. Er ikke interessert i menneskers kropper uansett. Anonymkode: 7cd6a...6c0 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #11 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har aldri vært desperat. Forventer en dame som også er noenlunde lik meg på den måten. Anonymkode: 4044e...85e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #12 Skrevet 28. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: AMEN!! Endelig noen som sier det! Anonymkode: 49527...74c Ikke så lenge siden forrige tråd, hvor akkurat det samme ble sagt. Anonymkode: 5e25f...c60
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #13 Skrevet 28. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem sitter på date og diskuterer hvor mange man har hatt sex med? Anonymkode: 35d6a...bdb Skoleungdom. Anonymkode: 5e25f...c60 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #14 Skrevet 28. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om at vagina blir løsere eller noe sånt. Men det er fordi man foretrekker en jente som ikke har vært borti mange ulike menn. Enkelte liker ikke tanken på at man har delt dama si med en viss antall menn. Og det sier noe om hvilken karakter en jente har hvis hun har holdt seg til 1 partner all den tiden eller hvis hun har hatt sex med 30 menn. Det handler om hvilket syn menn har på sex. Enkelte mener det burde deles mellom 2 personer som er forelsket i hverandre og ser ned på "meningløst sex" Anonymkode: 536d9...189 Hva med oss som har fast partner, men som har sex med andre? Anonymkode: 4f307...f87 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #15 Skrevet 28. februar 2020 Tror dette gjelder begge kjønn. Betyr mest at du velger partner med omhu. Det er verdt mer enn en/ei som har tatt det den har fått. Er sammen med en som har "levd livet" og sliter litt med tanken på at han har tatt det han har fått. Men tror også at om han hadde vært i et veldig langt forhold og hatt sex hver dag så ville jeg alltid lurt på hvorfor det ble slutt. Og om jeg er god nok. Anonymkode: 6b6c1...04c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #16 Skrevet 28. februar 2020 Kvinner med mange sexpartnere er ekklere fordi de er lette på tråden. Hvem som helst ok utseende får pult hu. Anonymkode: b7f3c...42f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #17 Skrevet 28. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får skrive så mange innlegg du vil, menn flest synes ikke det er positivt om du har hatt mange ulike partnere. Hverken for sex eller forhold. Men det handler ikke om at vagina blir fysisk slapp av det. Som på så mange andre områder har menn og kvinner motsatte preferanser når det kommer til sex. Menn vil ha kvinner som har hatt få, kvinner vil ha menn som har hatt mange (jevnt over). Jeg selv forstår ikke hvorfor det er så viktig for kvinner at menn har hatt mange sexpartnere, men sånn er biologien Anonymkode: ae75f...9ad Ja særlig, snakk for deg selv. Jeg vil ikke ha en som høvlet over alt han har fått mulighet på. Anonymkode: e3584...289 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #18 Skrevet 28. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja særlig, snakk for deg selv. Jeg vil ikke ha en som høvlet over alt han har fått mulighet på. Anonymkode: e3584...289 Hva om det var Brad Pitt? Hadde det hatt noe å si hvor mange han har pult? Tviler. Anonymkode: b7f3c...42f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #19 Skrevet 28. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva om det var Brad Pitt? Hadde det hatt noe å si hvor mange han har pult? Tviler. Anonymkode: b7f3c...42f Og du tenker at det er et sannsynlig scenario? Anonymkode: e3584...289 3
wintergirl Skrevet 28. februar 2020 #20 Skrevet 28. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får skrive så mange innlegg du vil, menn flest synes ikke det er positivt om du har hatt mange ulike partnere. Hverken for sex eller forhold. Men det handler ikke om at vagina blir fysisk slapp av det. Som på så mange andre områder har menn og kvinner motsatte preferanser når det kommer til sex. Menn vil ha kvinner som har hatt få, kvinner vil ha menn som har hatt mange (jevnt over). Jeg selv forstår ikke hvorfor det er så viktig for kvinner at menn har hatt mange sexpartnere, men sånn er biologien Anonymkode: ae75f...9ad Dette er bare tull. Og nei, dette er ikke biologien! Kutt ut det biologikortet for en gangs skyld! Typisk en del menn å dra det kortet der, og selvfølgelig skal det være kun til fordel for dere. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå