Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest triveli
Skrevet

Er det noen som vet om noen butikker i oslo som selger løshår med klips(ekte hår) rimelig? afrikanske eller noe, eller på nettet?

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

www.afrocare.com

der er det billig, og folkene er veldig ok, hjelper med alt du trenger vite! og så går det raskt :wink:

Gjest triveli
Skrevet
www.afrocare.com

der er det billig, og folkene er veldig ok, hjelper med alt du trenger vite! og så går det raskt :wink:

har du betsilt derfra eller?hva bestilte du isåfall og hvor lang leveringstid er det? virker som en bra side:)

Gjest seroxata
Skrevet

har flere venner av meg som har bestilt derfra, og de har fått det de bestilte innen ei uke etter bestillinga! om det er noe som ikke er på lager, så får du beskjed om det fort!:)

Har bare hørt bra om de!

Har ikke bestilt derfra selv enda, men har spurt de om en del, og du får svar innen et døgn!

Dessuten går det ann å spørre om de kan sende det som "gift", slik at du slipper toll og slikt! De gjorde det iallefall før.....

Så skal være helt trygt etter det vennene mine har erfart :wink:

Gjest triveli
Skrevet
har flere venner av meg som har bestilt derfra, og de har fått det de bestilte innen ei uke etter bestillinga! om det er noe som ikke er på lager, så får du beskjed om det fort!:)

Har bare hørt bra om de!

Har ikke bestilt derfra selv enda, men har spurt de om en del, og du får svar innen et døgn!

Dessuten går det ann å spørre om de kan sende det som "gift", slik at du slipper toll og slikt! De gjorde det iallefall før.....

Så skal være helt trygt etter det vennene mine har erfart :wink:

Ja sendte en mail med spm jeg også:)..men hvor mye må en eventuelt betale i toll å slikt da??

var iallefall sinnsykt billig der, langt under halv pris av det det koster her hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...