heipådere Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 En ekstreeemt svak strek nr.2. Er bare 2 dager etter forventet mens (og ingen menssmerter, noe jeg bruker å ha flere dager i forveien). Har også så ømme bryster som jeg ikke kan minnes å ha hatt før. Hadde sex 1 dag før forventet eggløsning. Noen som har opplevd samme resultat? Eller noen som kan litt mer om dette enn meg? Har ingen barn og har aldri vært gravid..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 10 minutter siden, heipådere skrev: En ekstreeemt svak strek nr.2. Er bare 2 dager etter forventet mens (og ingen menssmerter, noe jeg bruker å ha flere dager i forveien). Har også så ømme bryster som jeg ikke kan minnes å ha hatt før. Hadde sex 1 dag før forventet eggløsning. Noen som har opplevd samme resultat? Eller noen som kan litt mer om dette enn meg? Har ingen barn og har aldri vært gravid.. Ville tatt en ny test, da det kan være en feil med testen. Aner ikke når du har eggløsning, men det tar rundt 1 uke før man blir gravid. Noen tester ser dette tidlig, andre klarer ikke å få positiv etter du har vært gravid i noen uker. Ta ny test i morgen, helst morgen urin. Anonymkode: ef12c...b6e
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville tatt en ny test, da det kan være en feil med testen. Aner ikke når du har eggløsning, men det tar rundt 1 uke før man blir gravid. Noen tester ser dette tidlig, andre klarer ikke å få positiv etter du har vært gravid i noen uker. Ta ny test i morgen, helst morgen urin. Anonymkode: ef12c...b6e Ok. takk.. Kjøpte en pakke med to tester, mye fordi jeg håper på å bli gravid fortiden. Skal ta ny test imorgen da. Jeg kjøpte den testen på apoteket der det står at man kan få svar allerede noen dager før forventen mens..
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2020 (endret) 1 minutt siden, heipådere skrev: Ok. takk.. Kjøpte en pakke med to tester, mye fordi jeg håper på å bli gravid fortiden. Skal ta ny test imorgen da. Jeg kjøpte den testen på apoteket der det står at man kan få svar allerede noen dager før forventen mens.. Eggløsning hadde jeg for 2 uker og 2-3 dager siden.. Endret 28. februar 2020 av heipådere
solmåneogstjerner Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Synes ikke den var så svak. Sannsynligvis positiv. Men ta en ny test om et par dager likevel 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Synes ikke den var så svak. Sannsynligvis positiv. Men ta en ny test om et par dager likevel Enig i dette svaret. Anonymkode: 1829e...239 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 8 minutter siden, heipådere skrev: Ok. takk.. Kjøpte en pakke med to tester, mye fordi jeg håper på å bli gravid fortiden. Skal ta ny test imorgen da. Jeg kjøpte den testen på apoteket der det står at man kan få svar allerede noen dager før forventen mens.. Krysser fingrene for deg!😁😁🤞🏻 mulig den er positiv og, men ta ny for å være helt sikker. Og ikke ta lykken på forskudd av dette resultatet, om det viser seg å være feil siden streken er svakere enn vanlig Anonymkode: ef12c...b6e 1
solmåneogstjerner Skrevet 28. februar 2020 #8 Skrevet 28. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Krysser fingrene for deg!😁😁🤞🏻 mulig den er positiv og, men ta ny for å være helt sikker. Og ikke ta lykken på forskudd av dette resultatet, om det viser seg å være feil siden streken er svakere enn vanlig Anonymkode: ef12c...b6e Normalt sett så er man gravid med en slik strek. Men det kan være veldig tidlig og det kan selvsagt ende med tidlig spontanabort. Men en slik strek kommer ikke om det ikke har skjedd NOE.
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2020 (endret) Skal ta ny test så fort jeg står opp i morgen. Jeg forventet mens for 2-3 dager siden som sagt, men så har ting og tang føltes så unormalt før forventet mens denne gangen. Jeg bruker å få ganske kraftige menssmerter flere dager i forveien, men denne gangen har det bare vært noen få perioder (minutter av gangen) at jeg har kjent noe lignende av menssmerter de siste dagene. Godt med innspill fra flere her som har mer erfaring. Tusen takk Endret 28. februar 2020 av heipådere 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #10 Skrevet 28. februar 2020 5 minutter siden, heipådere skrev: Skal ta ny test så fort jeg står opp i morgen. Jeg forventet mens for 2-3 dager siden som sagt, men så har ting og tang føltes så unormalt før forventet mens denne gangen. Jeg bruker å få ganske kraftige menssmerter flere dager i forveien, men denne gangen har det bare vært noen få perioder (minutter av gangen) at jeg har kjent noe lignende av menssmerter de siste dagene. Godt med innspill fra flere her som har mer erfaring. Tusen takk Du får oppdatere oss på resultatet i morgen tidlig!!😁🤞🏻 Anonymkode: ef12c...b6e 1
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du får oppdatere oss på resultatet i morgen tidlig!!😁🤞🏻 Anonymkode: ef12c...b6e Det skal jeg gjøre Litt rask hjerterytme akkurat nå....... 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #12 Skrevet 28. februar 2020 Begge mine tester så slik ut i starten. Du er nok gravid Anonymkode: 1fda6...0c7
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Begge mine tester så slik ut i starten. Du er nok gravid Anonymkode: 1fda6...0c7 Gjorde dem det?? Å herregud... Hjelp 😅 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #14 Skrevet 28. februar 2020 1 minutt siden, heipådere skrev: Gjorde dem det?? Å herregud... Hjelp 😅 Ja, første testen med nr. 2 var svakere enn din her. Men jeg var ikke i tvil om jeg var gravid likevel, da testen med nr. 1 så helt lik ut din. Min erfaring er at bare det er antydning til strek så er man gravid. Din test er jo klar og tydelig. Strek er strek, den trenger ikke være like sterk som den ved siden av. Hadde bare tatt en ny test med en gang jeg, bare for å sjekke om det kunne vært noe feil med testen. Er det en slik strek på den også, så er du nok gravid. Anonymkode: 1fda6...0c7 1
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #15 Skrevet 28. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, første testen med nr. 2 var svakere enn din her. Men jeg var ikke i tvil om jeg var gravid likevel, da testen med nr. 1 så helt lik ut din. Min erfaring er at bare det er antydning til strek så er man gravid. Din test er jo klar og tydelig. Strek er strek, den trenger ikke være like sterk som den ved siden av. Hadde bare tatt en ny test med en gang jeg, bare for å sjekke om det kunne vært noe feil med testen. Er det en slik strek på den også, så er du nok gravid. Anonymkode: 1fda6...0c7 Er veldig fristet til å ta ny nå med en gang. Men så har jeg bare en test til tilgjengelig, og jeg klarer ikke vente til jeg kommer meg på apoteket for å kjøpe nye. Så jeg tror nesten jeg må vente til i morgen tidlig. Skal sies jeg tok denne testen og såg bare en klar strek som tydelig kom til synes etter kort tid (1min). Også la jeg den i søppla, før jeg halvtimes senere plukket den opp for å dobbelsjekke, å der var det antydning til en strek nr.2... Kan strek nr.2 komme uansett etter såpass lang tid, selv om man ikke er gravid?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #16 Skrevet 28. februar 2020 Du er nok gravid! En test kan vise falsk negativ, men ikke falsk positiv! Mine har også vært slik i starten. Gratulerer :) Anonymkode: d7812...fc0
heipådere Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #17 Skrevet 28. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok gravid! En test kan vise falsk negativ, men ikke falsk positiv! Mine har også vært slik i starten. Gratulerer Anonymkode: d7812...fc0 Sliter litt med å ta dette innover meg... Er det ingen mulighet for at strek nr2 dukker opp selv om man ikke er gravid?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #18 Skrevet 28. februar 2020 Sånn var mine også og jeg var gravid Har du tatt test i dag enda? Gratulerer så mye! Anonymkode: 9f328...1af
petterm Skrevet 28. februar 2020 #19 Skrevet 28. februar 2020 4 timer siden, heipådere skrev: og jeg klarer ikke vente til jeg kommer meg på apoteket for å kjøpe nye Du er klar over at mange dagligvarebutikker har tester?
Gjest Chroma Skrevet 28. februar 2020 #20 Skrevet 28. februar 2020 Synes den ser positiv ut! Jeg har hatt mye svakere sterk selv helt i begynnelsen av svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå